زارع پور: همه باید کمک کنند که دولتی خوب و با قدرت شکل بگیرد

وزیر ارتباطات دولت سیزدهم تاکید کرد: همه باید کمک کنند که دولت خوب و با قدرت شکل بگیرد. زیرا رای بالای مجلس پشتوانه بسیار خوبی است و کارها با سرعت بیشتری جلو می‌رود و امیدوارم که همه اعضای کابینه با همراهی و همدلی مجلس بتوانند رای اعتماد خوبی بگیرند.

زارع پور: همه باید کمک کنند که دولتی خوب و با قدرت شکل بگیرد

به گزارش منیبان، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات دولت سیزدهم در گفت وگو با خبرنگار «سایت دکتر پزشکیان» در خصوص کابینه پیشنهادی دکتر پزشکیان، گفت: کابینه‌ای که معرفی شد از جریان‌های مختلف و همچنین، چند نفر از دولت گذشته چه از معاونان و وزرا در کابینه حضور دارند. با توجه به زمانی که در اختیار دوستان بود و با در نظر گرفتن شرایط کشور و توقعاتی که شکل گرفته بود الحمدلله کابینه خوبی است و امیدوارم مجلس هم با رای اعتماد حداکثری به وزرا مسیر را برای خدمت رسانی به مردم تسهیل کند.

زارع پور در خصوص ستار هاشمی به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت ارتباطات، گفت: بنده به دکتر ستار هاشمی که مدتی هم معاون بنده بود؛ و به معاون پارلمانی عرض کردم؛ کاری کنید که بالاتر از بنده رای بیاورند. همه باید کمک کنند که دولت خوب و با قدرت شکل بگیرد. زیرا رای بالای مجلس پشتوانه بسیار خوبی است و کارها با سرعت بیشتری جلو می‌رود و امیدوارم که همه اعضای کابینه با همراهی و همدلی مجلس بتوانند رای اعتماد خوبی بگیرند.

وزیر ارتباطات دولت سیزدهم، تصریح کرد: در حوزه کاری ما به هرحال بخشی از مردم نسبت به شرح وظایف و اختیارات وزرات ارتباطات اشراف ندارند و همه چیز را از چشم وزرات ارتباطات می بینند، حتی بعضی چیز ها خارج از اداره دولت است.

زارع‌پور در پایان افزود: نقدها منصفانه نیست. باید کمی انصاف داشته باشیم و در جامعه نیز آن را توسعه دهیم و درباره آنچه که اتفاق می‌افتد منصفانه قضاوت کنیم، زیرا دیگران هم در آینده درباره ما همین قضاوت را خواهند کرد.


ت ت
کدخبر: 230583 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها