نصیرزاده؛

منطقه و جهان به دنبال شکل گیری نظم نوین است

وزیر پیشنهادی دفاع، پشتیبانی و نیروهای مسلح گفت: منطقه و جهان نظم تک قطبی به رهبری آمریکا را پس زده و به دنبال شکل گیری نظم نوین با ظهور قدرت های جدیدی همانند جمهوری اسلامی ایران است.

 منطقه و جهان به دنبال شکل گیری نظم نوین است

به گزارش منیبان؛ امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده در جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه) مجلس و در جریان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه چهاردهم، در دفاع از برنامه‌های خود با گرامیداشت ۳۱ مرداد روز صنعت دفاعی گفت: از حسن اعتماد رییس جمهور و حمایت مجموعه نیروهای مسلح به ویژه ریاست ستاد کل نیروهای مسلح و اعلام نظرات نمایندگان مجلس تشکر می کنم؛ حتما از همه نظرات نمایندگان استفاده می‌کنم.

وی در تحلیلی از محیط پیرامونی کشور، گفت: در حال حاضر شرایط منطقه و جهان در حوزه های مختلف قدرت به ویژه حوزه امنیت و دفاع به گونه ای است که تغییرات محیطی به سرعت صورت می گیرد.

نصیرزاده گفت: فناوری های نوین و غافلگیر کننده در حال ظهور و بروز است و معادلات نظم و امنیت منطقه ای پیچیده و پرتلاطم است؛ منطقه و جهان نظم تک قطبی به رهبری آمریکا را پس زده و به دنبال شکل گیری نظم نوین با ظهور قدرت های جدیدی همانند جمهوری اسلامی ایران است. در چنین شرایطی فشارهای استکبار جهانی و اذناب منطقه‌ای آنها بر ابعاد مختلف نظامی، سیاسی، روانی و فرهنگی و اقتصادی بر جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی ایران افزایش یافته است.

ادامه دارد

 


ت ت
کدخبر: 231318 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها