فعال سیاسی اصولگرا:

جبهه پایداری برای از بین بردن رقیب به هر شیوه‌ای متوسل می‌شود

فعال سیاسی اصولگرا گفت: اینکه مثلاً در مجلس شبنامه منتشر می شود و تلاش دارند جو مجلس را با حرف‌های دروغ و تکراری به هم بریزند در گذشته بسیار انجام شده اما این روزها با شدت و حدت صورت می‌گیرد.

جبهه پایداری برای از بین بردن رقیب به هر شیوه‌ای متوسل می‌شود

محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا، در گفتگو با خبرنگار سیاسی منیبان، در رابطه با اظهارنظر و نطق های افراطی برخی نمایندگان از تریبون مجلس گفت: جریان‌ افراطی و تندرو از نخستین ماه‌های بعد از انقلاب به وجود آمد و تا امروز هم وجود دارد. این افراد گاهی در قالب جناح چپ و گاهی در قالب جناح راست ایفای نقش می‌کنند. معمولاً هم این جریان به انحراف افتاده و بعد از  مدتی رفتارهایی از خود نشان داده که هزینه آفرین بوده است این هزینه را هم مجموعه کشور و نظام جمهوری اسلامی تقبل کرده است. 

 او افزود: نمونه‌هایی نیز در دهه ۷۰ وجود داشت که پس از مدتی تندروی، متمایل به ضد انقلاب شدند و بعضی از این افراد، کشور را ترک کردند و دیگر برای نظام جمهوری اسلامی قابل تحمل نبودند. 

این چهره سیاسی اصولگرا افزود: رفتارهای این جریان ها به اقتضای زمان و مکان متفاوت بود مثلاً در زمانی این جریان تندرو به تجمعات حمله می کرد و یا گاهی اوقات فیلم‌ها را از اکران پایین می‌کشید یا در نماز جمعه حضور پیدا می‌کرد و شعارهای تند سر  می‌داد. در مجموع حیات سیاسی این جریان منوط به همین تندروی‌ها بوده است.

محمد مهاجری خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر یک جریان در قالب جبهه پایداری متبلور شده است آنها برای از بین بردن رقیب به هر شیوه‌ای متوسل می‌شوند. گاها تهمت زدن و دروغ گفتن جزو ویژگی‌های رایج برخی از این اعضا است و البته همه این‌ اقدامات را در قالب تکلیف شرعی و دفاع از انقلاب انجام می‌دهند.

او در پایان گفت: آنچه در روزهای اخیر و در جریان رای اعتماد به کابینه پزشکیان دیدیم در واقع تداوم همان روش‌های افراطی بود. اینکه مثلاً در مجلس شبنامه منتشر می شود و تلاش دارند  جو مجلس را با حرف‌های دروغ و تکراری به هم بریزند در گذشته بسیار انجام شده اما این روزها  با شدت و حدت صورت می‌گیرد. با این حال به دو دلیل ناموفق خواهند بود یکی اینکه حنای جبهه پایداری حتی در بین جریانات سیاسی که به آن وابسته‌ هستند، رنگی ندارد. دوم اینکه انقدر  تکراری شده که حتی اگر حرف درستی هم زده شود کسی از این شیوه‌های دموده بهره‌ای نمی‌برد.


ت ت
کدخبر: 231565 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها