خبرنگار:

فعال سیاسی اصلاح طلب:

مردم به خشونت با زنان نه گفتند

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: آقای پزشکیان باید رفع فیلترینگ، پرهیز از رفتارهای خشونت آمیز، بی احترامی به شهروندان و لزوم رعایت کرامت انسانی را در اولویت قرار دهد او گردن خود را برای تحقق شعارهای خود گرو گذاشت و مردم به این جمله امیدوار شدند و به میدان تعیین سرنوشت بازگشته و از رئیس جمهور حمایت و او را با ۱۷ میلیون رای، انتخاب کردند.

مردم به خشونت با زنان نه گفتند

علی محمد نمازی، فعال سیاسی اصلاح طلب، در رابطه با لزوم حفظ آرای مردم به پزشکیان به خبرنگار سیاسی منیبان گفت: آنچه در طول چهل اندی سال گذشته و به ویژه دوران دفاع مقدس ملت از خود نشان دادند و اثبات کردند مقاومت، حضور در عرصه‌های مختلف، همراهی و حمایت از کشور و نظام و مشارکت در سازندگی و صبر و تحمل در برابر سختی ها و مشکلات بوده است. لذا  این شرایط ایجاب می کند که حاکمیت و دولت شدیداً قدردان مردم باشند خصوصا در انتخابات اخیر که هیچ یک فکر نمی کردیم همین تعداد از مردم هم پای صندوق‌های رای بیایند.

او افزود: ملت ایران علی رغم همه بی توجهی ها و نامهربانی ها در این انتخابات در حد قابل قبول و چه بسا بالاتر در صحنه حاضر شدند البته  بخشی از این حضور و نگرانی از تجربه عملکرد تندروها در دولت های نهم و دهم، جلیلی و پایداریچی ها بود اما عمده مردم به دنبال راهی برای پشت سر گذاشتن وضعیت حاکم مخصوصا در عرصه های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی هستند و زمانی که دیدند آقای دکتر پزشکیان با موضع حمایت جدی از ملت تایید صلاحیت شد امیدی دوباره گرفتند. 

نمازی تاکید کرد: آقای پزشکیان باید رفع فیلترینگ، پرهیز از رفتارهای خشونت آمیز، بی احترامی به شهروندان و لزوم رعایت کرامت انسانی را در اولویت قرار دهد او گردن خود را برای تحقق شعارهای خود گرو گذاشت و مردم به این جمله امیدوار شدند و به میدان تعیین سرنوشت بازگشته و از رئیس جمهور حمایت و او را با ۱۷ میلیون رای، انتخاب کردند.

او افزود: آنها به گشت ارشاد و فیلترینگ نه گفتند حال منتظر ورود آقای پزشکیان به عرصه عمل هستند. 

این چهره سیاسی اصلاح طلب خاطرنشان کرد: تکرار می کنم با عنایت به سخنان پایانی رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی، کابینه مورد اعتماد رای آورد. کابینه فقط  پزشکیان نیست بلکه کاببنه نظام است و چاره ای جز موفقیت دولت نیست.

این فعال سیاسی اصلاح طلب افزود: هم اکنون کشور با کسری بودجه شدیدی مواجه است و دولت باید سریع و قطعی به سراغ منابع بالقوه برود که مهمترین آن صادرات نفت و مشتقات آن است که نیاز به لغو تحریم ها و عضویت در FATF و بهبود روابط با کشورهای جهان دارد. 

نمازی خاطرنشان کرد: در صحنه نگه داشتن مردم در گرو انجام کارهای فوق، رفع فیلترینگ و رعایت احترام به مردم و زنان است.

او در پایان گفت: از جمله کارهای دیگر حذف موازی کاری ها، رقابتی کردن عرصه های مختلف از طریق کاهش شدید و سریع حجم دولت و کاهش هزینه ها، حل ناترازی ها و گفتگوی مرتب و منظم با ملت و ارائه گزارش و درخواست کمک از آنهاست.


ت ت
کدخبر: 232579 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها