سنتکام: ۲ دریانورد ایرانی را در آب‌های بین‌المللی نجات دادیم

ارتش آمریکا مدعی شد که نیروهای آن در منطقه عملیاتی ستاد فرماندهی مرکزی این کشور، یک هفته پیش دو دریانورد ایرانی را در آب های بین المللی نجات دادند.

سنتکام: ۲ دریانورد ایرانی را در آب‌های بین‌المللی نجات دادیم

به گزارش منیبان، ارتش آمریکا مدعی شد که نیروهای آن در منطقه عملیاتی ستاد فرماندهی مرکزی این کشور، یک هفته پیش دو دریانورد ایرانی را در آب های بین المللی نجات دادند.

شبکه خبری «سی ان ان» آمریکا بامداد امروز (جمعه) در وبسایت عرب زبان خود مدعی شد که ستاد فرماندهی مرکزی ارتش این کشور (سنت‌کام) با صدور بیانیه ای، اعلام کرد که جمعه هفته گذشته (۲۳ آگوست ۲۰۲۴ میلادی مصادف با ۲ شهریور ۱۴۰۳) گروهی از ملوانان ناوگروه همراه ناو هواپیمابر «یو اس اس تئودور روزولت» نزدیک ساعت هفت صبح به وقت محلی (۷:۳۰ به وقت تهران) موفق شدند دو دریانورد غیر نظامی ایرانی که دچار مشکل شده بودند را در آب های بین المللی نجات دهند.

سنت‌کام که فرماندهی کل نیروهای آمریکا در بیانیه خود در این باره مدعی شده است: ملوانان موفق شدند این دو دریانورد را به وسیله یک قایق بادی از ناوشکن «یو اس اس دانیل تینوی» و یک بالگرد از ناو تئودور روزولت از آب بیرون بکشند و آنها را با بالگرد به این ناو هواپیمابر انتقال دادند تا مراقبت پزشکی، غذا و آب دریافت کنند.


ت ت
کدخبر: 233179 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها