به ادعای اسرائیل پاسخ داده شد+جزییات

وزارت امور خارجه پاکستان روز چهارشنبه با صدور اطلاعیه ای انتشار تصویر یک بیمارستان تخصصی در اسلام آباد از سوی "نفتالی بنت" وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی در توئیتر و معرفی ان به عنوان ساختمان متعلق به حماس در غزه را اقدامی گمراه کننده دانست .

به ادعای اسرائیل پاسخ داده شد+جزییات

به گزارش منیبان، سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان در واکنش به این ادعای کذب وزیر سابق جنگ رژیم صهیونیستی، آن را گمراه کننده و اقدامی نگران کننده دانست.

گاف نفتالی بنت رهبر حزب راستگرای «یمینا» در سرزمین‌های اشغالی واکنش شدید کاربران در توییتر را نیز به همراه داشت و آنان وی را دروغگو توصیف کردند.

این سیاستمدار صهیونیستی با انتشار تصویری در حساب کاربری خود در توییتر مدعی شد که این ساختمان متعلق به مقر حماس و بزرگترین مرکز درمان این گروه در غزه است درحالی که عکس مورد نظر متعلق به یک بیمارستان فوق تخصصی موسوم به "شفا" در شهر اسلام‌آباد پایتخت پاکستان است.

«زاهد حفیظ چودری» طی گفت‌وگو با رسانه‌ها در اسلام‌آباد افزود: ادعای نفتالی بنت اقدامی اشتباه و یک اظهار نظر نادرست عمدی است که پاکستان نگرانی جدی خود را نسبت آن اعلام می‌کند.

در همین حال سخنگوی بیمارستان بین المللی شفا در پایتخت پاکسـتان نیز با ابراز نگرانی از این  اقدام  خواستار حذف تصویر بیمارستان پاکستانی از حساب کاربری توییتر شد.

نظامیان اشغالگر صهیونیست از دوشنبه ۲۰ اردیبهشت حملات و تجاوزهای وحشیانه خود علیه باریکه غزه و فلسطینی‌ها را به مدت ۱۲ روز شروع کردند.

در این جنگ ظالمانه که تا بامداد جمعه ۳۱ اردیبهشت ادامه داشت رژیم صهیونیستی با حملات همه جانبه از زمین، دریا و هوا به مناطق مسکونی، زنان و کودکان فلسطینی را به شهادت رساند.

در حملات ۱۲ روزه رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون ۳۰۳ فلسطینی به شهادت رسیدند و هزاران تن دیگر زخمی شدند.

ت ت
کدخبر: 23322 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها