پهپاد آمریکایی در آسمان سرنگون شد

سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز از سرنگونی یک پهپاد آمریکایی دیگر در آسمان استان «صعده» خبر داد.

پهپاد آمریکایی در آسمان سرنگون شد

به گزارش منیبان، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد: نیروهای مسلح یمن در حمایت از مظلومیت ملت فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلیرانه آن‌ها و همچنین در پاسخ به حملات تجاوزکارانه به یمن، یک پهپاد آمریکایی را در آسمان صعده سرنگون کرد.

طبق گزارش شبکه المسیره، یحیی سریع اعلام کرد که این پهپاد دومین پهپاد آمریکایی است که طی ۷۲ ساعت گذشته توسط نیروهای مسلح یمن رهگیری و سرنگون شده است.

وی همچنین گفت که با رهگیری این پهپاد به طور کلی نیروهای مسلح یمن از ابتدای عملیات پشتیبانی از نوار غزه ۹ پهپاد MQ_۹ آمریکایی را در مناطق مختلف این کشور رهگیری و سرنگون کرده است.

یحیی سریع در بخش دیگری از اظهاراتش به عملیات ضد صهیونیستی شهروند اردنی در گذرگاه «الکرامه» اشاره کرد و گفت: نیروهای مسلح یمن از عملیات دلاورانه شهید مجاهد «ماهر الجازی» که به روش مناسب از شهدای غزه حمایت کرد، تمجید می‌کنند.

وی در ادامه از تمامی اعضای امت عربی و اسلامی خواست که به وظیفه و واجب دینی، اخلاقی و انسانی خود در قبال ملت فلسطین که با جنگ نسل‌کشی مواجه هستند، عمل کنند.

یحیی سریع همچنین بر تداوم عملیات ارتش یمن علیه «مثلث تجاوز» (آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی) تا زمان توقف جنگ علیه غزه و رفع محاصره آن تاکید کرد.

منبع: ایسنا


ت ت
کدخبر: 235034 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها