خبرنگار:

نماینده ادوار مجلس:

امید در دل مردم اهل سنت زنده شده است| ما جامعه اهل سنت هم از این آب و خاک هستیم و می‌خواهیم بیشتر دیده شویم

نماینده ادوار مجلس گفت: پزشکیان، عبدالکریم حسین‌زاده را به عنوان معاون خود برگزید و از طرفی وزیر علوم هم، محمدنبی شهیکی را به عنوان معاون خود انتخاب کرد که این دو عزیز از جامعه اهل سنت کشور هستند این دو انتصاب امید را در دل مردم اهل سنت زنده کرده است.

امید در دل مردم اهل سنت زنده شده است| ما جامعه اهل سنت هم از این آب و خاک هستیم و می‌خواهیم بیشتر دیده شویم

 عبدالناصر درخشان، نماینده ادوار مجلس، در خصوص وعده مسعود پزشکیان در بکارگیری همه اقوام از جمله اهل سنت در بدنه دولت چهاردهم به خبرنگار منیبان گفت: اول از همه باید بگویم که هیچ‌کس در کشور نباید روی به تفکیک اهل تشیع با اهل سنت بیاورد زیرا همه ایرانی هستیم و آن مولفه‌ای که در انتخاب مدیر باید تاثیرگذار باشد توانمندی و لیاقت است.

او افزود: پزشکیان در دوران تبلیغات به صورت پررنگ از قومیت‌ها و اهل سنت گفت و اینکه این قشر آن‌طور که باید و شاید دیده نشدند و این صحبت‌ها احتمالاً اعتقاد قلبی او بود. وقتی می‌گوییم این قشر دیده نشدند یعنی توانمندی بوده است اما در بکارگیری این افراد کم‌لطفی شده است.

درخشان تصریح کرد: پزشکیان، عبدالکریم حسین‌زاده را به عنوان معاون خود برگزید و از طرفی وزیر علوم هم، محمدنبی شهیکی را به عنوان معاون خود انتخاب کرد که این دو عزیز از جامعه اهل سنت کشور هستند این دو انتصاب امید را در دل مردم اهل سنت زنده کرده است.

نماینده سابق ایرانشهر اظهار کرد: محمدنبی شهیکی در رشته تحصیلی خودش یکی از سرآمدان ایران است و او را فردی توانمند می‌دانم. حال درست نیست که بگوییم اگر او قبلاً به کار گرفته نشده است به خاطر سنی بودن او بوده و الان هم که معاون وزیر شده به خاطر این است که از جامعه اهل سنت است. باید عقلانیتی در کار باشد که از همه ظرفیت و توانمندی کشور بهره برده شود.

او یادآور شد: جامعه اهل سنت در ایام انتخابات ریاست‌ جمهوری به واسطه شعارهای پزشکیان به او اقبال نشان دادند و از این‌رو در بکارگیری هرچه بیشتر این قشر در بدنه دولت مطالباتی به وجود آمده است که امیدواریم این مسیری که با دو انتصاب مهم رقم خورده است پررنگ‌تر ادامه پیدا کند.

درخشان در پایان خاطرنشان کرد: ما جامعه اهل سنت هم از این آب و خاک هستیم و می‌خواهیم بیشتر دیده شویم. ما نسبت به کشور، انقلاب و ارزش‌های میهن، تعصب داریم. ان‌شاا... که شعار برادری اهل تشیع و اهل سنت بیش از همیشه خود را نشان دهد.


ت ت
کدخبر: 235722 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها