ظریف: به صورت غیر رسمی به وزیر خارجه کمک خواهم کرد

وزیر پیشین امور خارجه گفت: من از همان ابتدا انتخاب کردم که در معاونت راهبردی فعالیت کنم و از معاونت سیاسی فاصله بگیرم تا نقش وزیر خارجه تحت شعاع قرار نگیرد اکنون نیز با توجه به تجربیاتم در حوزه سیاست خارجی همچنان به صورت غیررسمی به وزارت امور خارجه کمک می‌کنم.

ظریف: به صورت غیر رسمی به وزیر خارجه کمک خواهم کرد

به گزارش منیبان، محمدجواد ظریف، معاون راهبردی رئیس‌جمهور، از خانه اندیشه‌ورزان بازدید کرد که در این بازدید برگزاری مرحله نهایی جایزه ملی سیاست‌گذاری نیز صورت گرفت. وی در این بازدید به عنوان داور افتخاری دومین دوره «جایزه ملی سیاستگذاری» حضور یافت.

وی در جریان این بازدید درباره مسئولیت‌های جدید خود گفت: من از همان ابتدا انتخاب کردم که در معاونت راهبردی فعالیت کنم و از معاونت سیاسی فاصله بگیرم تا نقش وزیر خارجه تحت شعاع قرار نگیرد اکنون نیز با توجه به تجربیاتم در حوزه سیاست خارجی همچنان به صورت غیررسمی به وزارت امور خارجه کمک می‌کنم، اما تمرکز اصلی‌ام بر مسائل راهبردی و توسعه انسانی خواهد بود. یکی از وظایف معاونت راهبردی، حفظ ارتباط بین دولت و نخبگان است؛ ارتباط مؤثر با انجمن‌های علمی، دانشگاه‌ها و اندیشکده‌ها می‌تواند به دولت در تصمیم‌گیری‌ها کمک کند این تعاملات باعث می‌شود تا سیاست‌گذاری‌ها با دقت و بر اساس نظرات نخبگان علمی پیش برود.


ت ت
کدخبر: 235808 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها