نماینده مجلس استعفا خود را تقدیم هیات رئیسه مجلس کرد

سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت که استعفای عبدالکریم حسین‌زاده از نمایندگی مجلس تقدیم هیات رئیسه شد که در جلسه علنی فردا (یکشنبه) اعلام وصول می‌شود.

نماینده مجلس استعفا خود را تقدیم هیات رئیسه مجلس کرد

به گزارش منیبان، حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: استعفای آقای عبدالکریم حسین‌زاده از نمایندگی مجلس تقدیم هیات رئیسه شده است که در جلسه علنی فردا اعلام وصول خواهد شد.

وی افزود: در همین رابطه رئیس‌جمهور در نامه‌ای به مجلس اعلام کرده که می‌خواهد آقای حسین‌زاده را به عنوان معاون رئیس‌جمهور در امور توسعه روستایی و مناطق محروم کشور منصوب کند.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس در توضیح روند بررسی استعفای حسین‌زاده از نمایندگی مجلس گفت: طبق آیین‌نامه ابتدا باید استعفا اعلام وصول شده و سپس یک هفته بعد این موضوع در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد. در صورتی که نمایندگان با استعفا موافقت کردند، ایشان مجوز حضور در دولت را پیدا خواهند کرد. استعفا نیز باید مدلل باشد که دلیل استعفای آقای حسین‌زاده همکاری با دولت است.

سلیمی افزود: به نظرم عجله‌ای در رسانه‌ای شدن حکم آقای حسین‌زاده رخ داد چون حتما اول باید ایشان از نمایندگی مجلس استعفا دهد که در صورت پذیرش استعفا امکان همکاری با دولت وجود دارد. به عبارت دقیق‌تر از تاریخ پذیرش استعفا حکم ایشان قانونی است.


ت ت
کدخبر: 235848 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها