نماینده لنگرود در مجلس شورای اسلامی:

ایجاد تفرقه نکنیم، ظریف یک ایرانی است/ رسایی به این تحلیل‌ها عادت دارد

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: وقتی فردی مانند ظریف مقاومت کرده است، برگشته و در حال زندگی در کشور خودش است و می‌گوید من کشورم را دوست دارم، به او بگوییم نه شما از این قطار پیاده شو و جای دیگر برو در این شرایط حرف رسایی درست است؟ غلط است.

ایجاد تفرقه نکنیم، ظریف یک ایرانی است/ رسایی به این تحلیل‌ها عادت دارد

مهرداد لاهوتی، نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با منیبان در واکنش به ادعای حمید رسایی مبنی بر حضور غیرقانونی ظریف در دولت گفت: ایجاد تفرقه نکنیم، ظریف یک ایرانی است و اگر دلش برای کشورش نمی‌سوخت و آن را دوست نداشت مانند بسیاری از افرادی که رفتند او هم می‌توانست برود، مگر غیر از این است؟

او افزود: آیا مانعی برای زندگی ظریف در کشورهای دیگر وجود دارد؟ بنابراین وقتی فردی مانند ظریف مقاومت کرده است، برگشته و در حال زندگی در کشور خودش است و می‌گوید من کشورم را دوست دارم، به او بگوییم نه شما از این قطار پیاده شو و جای دیگر برو در این شرایط حرف رسایی درست است؟ غلط است.

لاهوتی در واکنش به اینکه اگر حضور ظریف در دولت غیرقانونی بود نهادهای نظارتی به این قضیه عکس‌العملی نشان نمی‌دادند؟ تصریح کرد: تحلیل خودش (رسایی) است معمولا ایشان عادت به این تحلیل‌ها دارد.


ت ت
کدخبر: 236154 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها