سی ان ان: انفجار پیجرها کار اسرائیل بود

نیویورک تایمز به نقل از مقامات آمریکایی و دیگر مقامات مطلع در این عملیات گزارش داد که اسرائیل مواد منفجره را در دسته ای از پیجرها قرار داده که به لبنان وارد شده و به مقصد حزب الله بوده است.

سی ان ان: انفجار پیجرها کار اسرائیل بود

 به گزارش منیبان، به نقل از سی ان ان، اسرائیل پشت حمله ای بود که باعث شد هزاران پیجر متعلق به اعضای حزب الله به طور همزمان در لبنان منفجر شوند.

بر اساس این گزارش این عملیات که هزاران نفر را در سراسر لبنان مجروح کرد، نتیجه عملیات مشترک سرویس اطلاعاتی اسرائیل، موساد و ارتش اسرائیل بود.

نیویورک تایمز به نقل از مقامات آمریکایی و دیگر مقامات مطلع در این عملیات گزارش داد که اسرائیل مواد منفجره را در دسته ای از پیجرها قرار داده  که به لبنان وارد شده و به مقصد حزب الله بوده است.

به گزارش نیویورک تایمز، مواد منفجره در کنار باتری در هر پیجر کار گذاشته شده بود و یک سوئیچ برای منفجر کردن آنها از راه دور تعبیه شده بود. به گفته وزارت بهداشت لبنان، این دستگاه‌ها به طور همزمان پس از دریافت پیامی در بعدازظهر سه‌شنبه منفجر شدند و حداقل 9 نفر کشته (شهید) و بیش از 2800 زخمی شدند که حداقل 170 نفر از آنها در وضعیت بدی قرار داشتند.

منبع: جماران


ت ت
کدخبر: 236643 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها