پرسش مهم پزشکیان از دانش آموزان

رئیس جمهور با طرح این پرسش که راه وفاق در مدرسه و تاثیر آن در فردای کشور چیست؟ تصریح کرد: مشکل ما در کشور دعوای بی خود است و سر این دعواها همدیگر را بیرون می کنیم و نتیجه این می شود که قدرت ما کم می شود و نمی توانیم مشکل مردم را حل کنیم و در برابر دشمن نمی توانیم برنده شویم.

پرسش مهم پزشکیان از دانش آموزان

به گزارش منیبان، مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور در آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی ۰۴-۱۴۰۳ گفت: باید مدیران و سیاستگذاران به فکر ایجاد عدالت و امکانات کافی برای همه باشند.

وی افزود: معلمان عزیزمان هم باید فکر این باشند که علم و مهارت خود را به گونه‌ای ارتقا دهند که دانش‌آموزان بدون دردسر رشد کنند و سازنده فردای کشور با دوستی و محبت باشید.

وی تاکید کرد: با دعوا و اختلاف مشکل مملکت حل نخواهد شد. سعدی می‌گوید: بنی آدم اعضای یکدیگرند، که در آفرینش ز یک گوهرند، چو عضوی به درد آورد روزگار، دگر عضوها را نماند قرار. تلاش کنیم تا می‌توانیم اجازه ندهیم کسی در این کشور درد بکشد.

رئیس جمهور گفت: روش آموزش را به گونه ای طراحی کنیم تا شما خلاق شوید، با هم همکاری کنید، راه حل پیدا کنید، با هم دوست باشید و به فکر مردم باشید تا فردا را بسازید.

وی خاطرنشان کرد: ما در اولین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش این طراحی را خواهیم داشت تا همه دانش آموزان موفق شوند. مدیران و سیاستگذاران ما باید به این فکر باشند و عدالت و همه امکانات برای همه مردم باید فراهم شود. معلمان باید علم و مهارت خود را به گونه ای ارتقا دهند که شما دانش آموزان بدون دردسر بالا بیایید و بتوانید انسان های خوبی شوید و دوست باشید. فردای کشور با دوستی ساخته می شود.

رئیس جمهور همچنین گفت: دعا کنید برای ما تا بتوانیم نماینده خوبی برای کشور در سفر به نیویورک باشیم.

وی با طرح این پرسش که راه وفاق در مدرسه و تاثیر آن در فردای کشور چیست؟ تصریح کرد: مشکل ما در کشور دعوای بی خود است و سر این دعواها همدیگر را بیرون می کنیم و نتیجه این می شود که قدرت ما کم می شود و نمی توانیم مشکل مردم را حل کنیم و در برابر دشمن نمی توانیم برنده شویم. وحدت ما موجب قدرت ما می شود. دشمنی و خراب کردن یکدیگر، کشور را خراب می کند. دل ما باید برای هم بتپد. باید یار یکدیگر باشیم.

در پایان این مراسم، رئیس جمهور به صورت نمادین زنگ آغاز سال تحصیلی را به صدا درآورد.


ت ت
کدخبر: 237231 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها