خبرنگار:

نماینده خدابنده در مجلس:

پزشکیان در دولت خود از کسانی استفاده کرده است که حتی در ستادهای رقیبان او فعالیت کردند

نماینده خدابنده در مجلس گفت: با احترام به همه دولت‌های پس از انقلاب باید بگویم دولتی که به طور واقعی بنا را بر بکارگیری همه ظرفیت‌های کشور با تفکرات مختلف گذاشته دولت پزشکیان است.

پزشکیان در دولت خود از کسانی استفاده کرده است که حتی در ستادهای رقیبان او فعالیت کردند

احمد بیگدلی، نماینده خدابنده در مجلس، در خصوص اظهارنظر برخی اصولگرایان از جمله امیرحسین ثابتی، نماینده تهران و عضو جبهه پایداری، که در توئیتی نوشته بود «وفاق برای بازگشت نفاق» به خبرنگار منیبان گفت: در ابتدا از همه تفکرات سیاسی کشور می‌خواهم که خویشتن‌داری کنند و حرف از نفاق و ایرادات این‌طوری که به پزشکیان می‌گیرند نزنند چون با مشکلات اقتصادی و معیشتی که مردم دارند الان به هیچ وجه وقت این دست اظهارنظرها نیست.

او افزود: کشور نیاز به آرامش دارد و نه تنش. مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس گفته بودند نمی‌خواهیم بحث‌های فرهنگی را کنار بگذاریم اما اولویت‌تان موضوعات اقتصادی باشد. این نظر رهبری هم متوجه مجلس و هم متوجه دولت است. از طرفی هم ایشان فرمودند همه بروید و به دولت کمک کنید.

بیگدلی تصریح کرد: با احترام به همه دولت‌های پس از انقلاب باید بگویم دولتی که به طور واقعی بنا را بر بکارگیری همه ظرفیت‌های کشور با تفکرات مختلف گذاشته دولت پزشکیان است. هدف پزشکیان و هیات دولت رفع مشکلات مردم است و این رویه که به دور از سیاست‌ زدگی باشد را هم در عمل خود نشان داده‌اند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار کرد: پزشکیان در دولت خود از کسانی استفاده کرده است که حتی در ستادهای رقیبان او فعالیت کردند. پس واضح است که رییس‌ جمهور به دنبال دولت وفاق و حل مشکلات مردم و کشور است. حال اگر در این بین افرادی به دنبال حاشیه‌سازی برای پزشکیان هستند واقعاً دچار کم‌لطفی شدند.

او گفت: شاید افرادی که برای پزشکیان حاشیه‌سازی می‌کنند یا دغدغه اقتصادی مردم را ندارند یا اصلاً در جاهایی زندگی می‌کنند که صدای این گلایه‌ها را نمی‌شنوند. به هر حال در سیستم سیاسی ایران یک نفر رییس‌جمهور می‌شود و یا مثلاً تعداد خاصی وارد مجلس می‌شوند حال رقبایی که در انتخابات شکست خوردند باید برای فرد یا افراد برگزیده حاشیه‌سازی کنند؟

بیگدلی افزود: فردی مثل پزشکیان با حضورش در انتخابات ریاست‌جمهوری سطح مشارکت را بالا برد و حضور بیشتر مردم در پای صندوق رای، نظر حاکمیت و شخص مقام معظم رهبری بوده و هست. پس ما باید قدر امثال پزشکیان را بدانیم که توانست در حد خود به این هدف نظام کمک کند. از نظر من، انتخابات شکست ندارد و به نوعی همه به شکوفایی کشور و نظام کمک می‌کنند. با این حال اگر فردی رای نیاورد منطقی و اخلاقی است که برای فرد پیروز انتخابات حاشیه‌سازی کند؟ این رویه اگر باشد و یا ادامه پیدا کند قطعاً ظلم به مردم است. امروز اگر کسی بتواند به دولت کمک کند و این کار را انجام ندهد جفا در حق کشور و مردم کرده است و امیدوارم قدر این وفاق و همدلی را همه بدانند.


ت ت
کدخبر: 237867 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها