نامه سیدحسن خمینی به سیدحسن نصرالله

سیدحسن خمینی در نامه‌ای به سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، ضمن تجلیل از مجاهدت برادران و خواهران غیور لبنانی، برای همراهی در راه دفاع از کیان اسلام و جهاد در مقابل رژیم نامشروع صهیونیستی اعلام آمادگی کرد.

نامه سیدحسن خمینی به سیدحسن نصرالله

به گزارش منیبان، متن کامل نامه حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی که به دفتر نمایندگی حزب الله لبنان در تهران تحویل داده شده است، بدین شرح است:
 

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تبارک و تعالی «و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین»

برادر مجاهد و عزیز سرافراز جناب حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله(دامت برکاته)

سلام علیکم بما صبرتم و نعم عقبی الدار

مجاهدت شما و برادران و خواهران غیور لبنانی در مواجهه با رژیم سفاک صهیونیستی چونان گذشته باعث افتخار هر مسلمان و عزت هر آزاده ای است. شهادت به فرموده امام خمینی، «هنر مردان خداست» و امروز شما عزیزان در مقابل کسانی به هنر ایستادگی و مقاومت آراسته شده اید که نمونه بارز زشت خویی و جنایت اند. کسانی که جز زبان زور نمی فهمند و کمترین حظّی از انسانیت نبرده اند، امروز در پناه حمایت همه جانبه حکومت های غربی و سکوت ننگین دولت های عربی و تماشاگری شرم آور حکومت های شرقی به هر خشونت و جنایتی دست می زنند. 

اراده و مقاومت فرزندان حزب الله در لبنان و مجاهدان فلسطین در غزه، امروزه ملاک حقیقت و نماد بی بدیل شرافت و آزادگی است. و راستی آیا زبان و قلم و سلاحی که امروز در بیان حقانیت شما و در دفاع از مظلومیت تان در کام و در غلاف بماند، فردای قیامت سرگشته و سر شکسته نخواهد بود؟!

اینجانب همانند همه فرزندان معنوی خمینی کبیر، در کمال افتخار خدمت شما برادر مجاهد اعلام می دارم که در راه دفاع از کیان اسلام و در مسیر جهاد با رژیم نامشروع صهیونیستی آماده هر گونه خدمت هستم و مهیای آنم که در هر سنگری که لازم بدانید همراهتان باشم. فافوز معکم فوزا عظیما. ان شاء الله 

برادرتان سید حسن خمینی

قم. سه شنبه سوم مهر ماه یک هزار و چهارصد و سه

بیستم ربیع الاول هزار و چهارصد و چهل و شش


ت ت
کدخبر: 237939 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها