رئیس جمهور در پیام تسلیت به مناسبت شهادت دبیرکل حزب الله:

کلمات در وصف رشادت‌ها، سلحشوری‌ها، دلاوری‌ها و مجاهدت های مداوم سید حسن نصرالله حقیر و ناچیزند

مسعود پزشکیان در پیام تسلیتی نوشت: کلمات در وصف رشادت‌ها، سلحشوری‌ها، دلاوری‌ها و مجاهدت های مداوم سید حسن نصرالله حقیر و ناچیزند

کلمات در وصف رشادت‌ها، سلحشوری‌ها، دلاوری‌ها و مجاهدت های مداوم سید حسن نصرالله حقیر و ناچیزند

به گزارش منیبان، متن کامل بیانیه رئیس جمهوری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«حَتَّىٰ إِذَا اسْتَیْأَسَ الرُّسُلُ وَظَنُّوا أَنَّهُمْ قَدْ کُذِبُوا جَاءَهُمْ نَصْرُنَا فَنُجِّیَ مَنْ نَشَاءُ ۖ وَلَا یُرَدُّ بَأْسُنَا عَنِ الْقَوْمِ الْمُجْرِمِینَ»

دبیرکل حزب‌الله لبنان، فخر مسلمانان و اسوه جهاد و مقاومت، شهید سید حسن نصرالله به آرزوی دیرینه‌ی خود، یعنی نائل آمدن به درجه‌ی رفیع شهادت، دست یافت. کلمات در وصف رشادت‌ها، سلحشوری‌ها، دلاوری‌ها و مجاهدت های مداوم او حقیرو ناچیزند. داغی بزرگ بر دل همه‌ی مظلومین و مستضعفین عالم نشسته است. حمله‌ی تروریستی شامگاه ۶ مهرماه صهیونیست‌ها به ضاحیه و فقدان شخصیت‌های برجسته‌ی مقاومت و در رأس آن‌ها رهبر جاوید الاثر حزب الله شهید سید حسن نصرالله، شجره‌ی طیبه‌ی مقاومت را بیش از پیش مستحکم‌تر می‌کند و نام «سید حسن نصرالله» تا ابد در تارک اسلام خواهد درخشید. ما این‌گونه آموخته‌ایم که فرماندهی از آن خداست. مسیر الهی هیچ‌گاه بدون فرمانده و رهبر باقی نمی‌ماند و این زمین به بندگان صالح خدا به ارث خواهد رسید. جامعه‌ی جهانی فراموش نخواهد کرد که فرمان این حمله‌ی تروریستی از نیویورک صادر شد و آمریکایی‌ها نمی‌توانند خود را از هم‌دستی با صهیونیست‌ها تبرئه کنند. اینجانب شهادت مجاهد عالی مقام، شهید سید حسن نصرالله، را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمیع مستضعفین و آزادگان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم. حزب الله لبنان بیش از پیش چونان خورشید خواهد درخشید و بی‌شک عَلَم مبارزه با ظالم بر زمین نخواهد ماند که «إِنَّ اللَّهَ عَزِیزٌ ذُو انْتِقَامٍ»

 


ت ت
کدخبر: 238657 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها