نوباوه: قالیباف در جلسات فراکسیون انقلاب اسلامی شرکت نمی‌کند/ آقاتهرانی: فراکسیون انقلاب با هیات رئیسه موقت اداره می‌شود که این اصلا خوب نیست

شرکت نکردن قالیباف در جلسات فراکسیون انقلاب اسلامی، نداشتن هیات رئیسه دائم و یکپارچه عمل نکردن این فراکسیون از جمله انتقاداتی است که چهره‌های شاخص فراکسیون انقلاب اسلامی نسبت به عملکرد این فراکسیون دارند.

نوباوه: قالیباف در جلسات فراکسیون انقلاب اسلامی شرکت نمی‌کند/ آقاتهرانی: فراکسیون انقلاب با هیات رئیسه موقت اداره می‌شود که این اصلا خوب نیست

به گزارش مُنیبان، اعضای شاخص فراکسیون انقلاب اسلامی در گفتگو با مُنیبان به نقاط ضعف فراکسیون انقلاب اسلامی پرداختند.

مرتضی آقاتهرانی، عضو فراکسیون انقلاب اسلامی و رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با مُنیبان درباره عملکرد فراکسیون انقلاب اسلامی گفت: باید خیلی فعال‌تر از این باشد. توقعی که از فراکسیون انقلاب اسلامی داریم این است که اولا فعال باشد. متاسفانه الان با هیات رئیسه موقت اداره می‌شود که این خوب نیست باید هیات رئیسه جانانه داشته باشد که بتواند با قوت عمل کند.

نوباوه: خبری از تشکیل فراکسیون جدید ندارم

همچنین بیژن نوباوه، عضو دیگر فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با منیبان درباره تشکیل فراکسیون جدید در مجلس توسط اصولگرایان گفت: بنده خبر ندارم.

او در واکنش به اینکه بسیاری بر این باور هستند که فراکسیون انقلاب نتوانست در جریان جلسه رای اعتماد یکپارچه عمل کند، گفت: اینکه فراکسیون انقلاب اسلامی یکپارچه عمل نکرد‌ درست است جلسات فراکسیون حتی با ۳۰،۴۰ نفر تشکیل می‌شد و خود قالیباف اصلا نیامد. از اول و در انتخابات نوع رفتارشان با فراکسیون صحیح نبود و فراکسیون انقلاب اسلامی آنطور که باید شکل بگیرد، شکل نگرفت. ما وقتی به جلسات رسمی فراکسیون انقلاب اسلامی می‌رفتیم شاید یک چهارم اعضا حضور داشتند و این نشان می‌داد در این انتخابات هم رای منسجمی نمی‌توانستند بدهند.

نوباوه در پاسخ به اینکه با توجه به شرکت نکردن قالیباف در جلسات فراکسیون انقلاب اسلامی تا چه اندازه احتمال می‌دهید که فراکسیون جدید و مستقلی از فراکسیون انقلاب اسلامی تشکیل شود، تصریح کرد: من در این باره نظری ندارم هر کسی نظر خودش را دارد، اتفاقی که افتاد را گفتم چون قدرت لازم را نداشت.


ت ت
کدخبر: 238671 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها