نتانیاهو: هدف بزرگ‌ترین حمله در تاریخ قرار گرفتیم و پاسخ خواهیم داد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به حملات موشکی ایران به اراضی اشغالی اذعان کرد اسرائیل مورد تهاجم بزرگترین حمله در طول تاریخ قرار گرفته است و مدعی شد این حمله را بی پاسخ نخواهد گذاشت.

نتانیاهو: هدف بزرگ‌ترین حمله در تاریخ قرار گرفتیم و پاسخ خواهیم داد

به گزارش منیبان، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اشغالگر شنبه شب در سخنانی با اشاره به حملات موشکی ایران به اراضی اشغالی و هدف قرار گرفتن پایگاه‌های نظامی اسرائیل اعتراف کرد اسرائیل مورد تهاجم بزرگترین حمله در طول تاریخ قرار گرفته است.

وی بدون اشاره به جنایات کابینه‌اش در فلسطین و لبنان و نسل کشی و کشتار هزاران نفر ادعا کرد: پس از حملات ایران، اسرائیل حق دارد از خود دفاع کند.

بنیامین نتانیاهو اظهار داشت: با استفاده از عملیات‌ها و حملاتی، مانع وقوع کشتاری بدتر از هفتم اکتبر شدیم.

نتانیاهو در ادامه لفاظی‌های خود علیه ایران گفت: ما هدف بزرگ‌ترین حمله در تاریخ قرار گرفتیم و هیچ کشوری نمی‌تواند این را بپذیرد برای همین پاسخ خواهیم داد.

وی در ادامه ایران را حامی اصلی هرگونه حملات علیه اسرائیل دانست و تصریح کرد: ایران دو بار با شلیک صدها موشک بالستیک، اسرائیل را هدف قرار داد و ما آنرا بر نمی تابیم.

وی در ادامه به امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه به دلیل اعلام توقف فروش تسلیحات به رژیم صهیونیستی، تاخت و خطاب به او گفت: ننگ بر تو باد. ما با حمایت فرانسه و یا بدون حمایت این کشور، پیروز خواهیم شد.

منبع: ایسنا


ت ت
کدخبر: 240200 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها