هاشمی:

جبهه اصلاحات هنوز از هیچ نامزد ریاست‌جمهوری حمایت نکرده‌است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران و رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران گفت: جبهه اصلاحات هنوز در مورد حمایت از هیچ کدام از هفت نامزد ریاست جمهوری اعلام نظر و حمایت نکرده است.

جبهه اصلاحات هنوز از هیچ نامزد ریاست‌جمهوری حمایت نکرده‌است

به گزارش منیبان، محسن هاشمی روز سه شنبه در حاشیه جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اعلام کرد: در مورد انتخابات ریاست جمهوری آنچه که تاکنون رخ داده است، جدای از اینکه افراد و شخصیت ها نه به عنوان نماینده حزبشان می توانند از نامزدها حمایت کنند، اما جبهه اصلاحات هنوز در مورد حمایت از نامزدها اعلام نظر نکرده است.

وی یادآورشد: طی روزهای آتی جبهه اصلاحات باید جلسه ای تشکیل دهد و تکلیف انتخابات ریاست جمهوری و حمایت از نامزدها را روشن کند اما تاکنون در این مورد از هیچ نامزدی حمایت نکرده است.

هاشمی در مورد انتخابات شورای شهر نیز اظهارداشت: در مورد شرکت جبهه اصلاحات ایران در انتخابات شوراها باید بگویم چند روز قبل جلسه ای تشکیل و تصمیم گرفته شد که جبهه اصلاحات در شوراها لیست داشته باشد.  

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در جبهه اصلاحات بیش از ۳۰ حزب، انجمن و سازمان فعال سیاسی وجود دارد که بناست بر اساس مصوبه به زودی فهرستی را منتشر کند.

وی خاطر نشان کرد: پیش از این بنا بود نمایندگان احزاب تایید شود تا جبهه اصلاحات بتواند فهرستی برای انتخابات شورای شهر منتشر کند.

هاشمی در مورد مصوبات شورای شهر امروز نیز ادامه داد: پس از نطق ها و تذکرات، وضعیت باغ بودن یا نبودن ۱۳ نقطه بررسی و باغ بودن اکثر آنها تصویب شد.

به گزارش ایرنا، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی، میان دوره ای خبرگان رهبری به همراه ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ماه جاری برگزار می شود.

ت ت
کدخبر: 24021 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها