عاقبت تهدید آیت الله سیستانی به ترور از سوی اسرائیل؛ حوزه علمیه وارد میدان شد

در بیانیه مدیر حوزه‌های علمیه کشور آمده است: رژیم وقیح و حقیر صهیونیستی در اهانتی آشکار به بزرگان اسلام و تشیع و در اقدامی شنیع تصاویر مراجع عظام تقلید و مجاهدان فی سبیل الله را به عنوان اهداف ترور نمایش داده و بی‌شرمی و بی‌آبرویی را به حد اعلای خود رسانده است.

عاقبت تهدید آیت الله سیستانی به ترور از سوی اسرائیل؛ حوزه علمیه وارد میدان شد

 

به گزارش منیبان؛ مدیر حوزه های علمیه کشور در بیانیه‌ای ضمن دفاع از ساحت مرجعیت، به رژیم جعلی صهیونیستی در خصوص عواقب جسارت به مراجع عظام تقلید هشدار داد.

بیانیه آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور در دفاع از مرجعیت به شرح زیر است:

ومَا نَقَمُوا مِنْهُمْ إِلَّا أَنْ یُؤْمِنُوا بِاللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَمِیدِ

رژیم وقیح و حقیر صهیونیستی در اهانتی آشکار به بزرگان اسلام و تشیع و در اقدامی شنیع تصاویر مراجع عظام تقلید و مجاهدان فی سبیل الله را به عنوان اهداف ترور نمایش داده و بی‌شرمی و بی‌آبرویی را به حد اعلای خود رسانده است.

مراجع عظام دین دامت برکاتهم در استمرار صراط نورانی پیامبران و اولیای الهی، عالی‌ترین رهبران و راهبران جهان اسلام هستند و به عنوان پشتیبانان، پناهگاهان و دلسوزان امت اسلامی و جامعه انسانی، جایگاه بی‌نظیر و والایی در میان کشورها و ملت‌های اسلامی دارند و مسلمانان حفاظت از آنان را از واجبات خویش می‌دانند.

مراجع عظام و علمای اعلام بویژه این دو چهره تابناک در قلوب امت بزرگ اسلامی و ملت‌های منطقه و جهان آزاد جایگاه و منزلتی وصف ناپذیر دارند و هرگونه جسارت به ساحت نورانی آنان طوفان خشم امت و آزادگان جهان را درپی دارد.

نمایش تصاویر مقام معظم رهبری آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای و حضرت آیت‌الله العظمی سیستانی اهانتی آشکار بوده و نشان از جنون و حماقت سران این رژیم دارد و تبلور خوی استکباری و ضدبشری و ضداخلاقی این رژیم رو به اضمحلال دارد.

حوزه‌های علمیه ضمن محکومیت این جسارت اعلام می‌دارد که این اقدام بی‌پاسخ نخواهد بود و امت اسلامی این هتاکی را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.

حوزه‌های علمیه قم و نجف و سراسر جهان همراه با نهادهای علمی و دانشگاهی و امت اسلامی ضمن محکوم سازی این گستاخی، از سازمان‌ها و نهادهای بین المللی، مجامع علمی و فرهنگی و علمای ادیان و مذاهب مختلف مصرانه می‌خواهد در برابر این‌گونه رذالت‌ها ساکت ننشینند و از کیان علم، اخلاق و معنویت دفاع کنند.

و ما النصر الا من عند الله العزیز الحکیم

منبع: مهر

 


ت ت
کدخبر: 241097 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها