آمریکا این محدودیت‌ها را کاهش داد+جزییات

وزارت خارجه آمریکا محدودیت سفر شهروندان خود به ژاپن را یک درجه کاهش داده و از مردم خواسته است تا به دلیل کووید-۱۹ در سفر به ژاپن تجدید نظر کنند.

آمریکا این محدودیت‌ها را کاهش داد+جزییات

به گزارش منیبان؛ از تلویزیون ملی ژاپن، وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه «محدودیت های سفر به ژاپن» را از بالاترین سطح که «سفر نکنید» بود به سطح ۳ در مقیاس چهار پله ای خود تقلیل داد.

این تصمیم به دنبال آخرین به روزرسانی روز دوشنبه از مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا انجام شد که وضعیت کووید-۱۹ در ژاپن را از بالاترین سطح ۴ به سطح ۳ کاهش داد، سطح ۴ به معنای «بسیار بالا» و سطح ۳ به معنای «بالا» است.

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا هشدار داد افراد باید قبل از سفر به ژاپن کاملاً واکسینه شوند و مسافران واکسینه نشده باید از هر گونه سفر غیر ضروری به ژاپن خودداری کنند.

این مرکز وضعیت کووید-۱۹ را در هر کشور بر اساس تعداد بیماران و سایر آمارهای گزارش شده به سازمان جهانی بهداشت تجزیه و تحلیل می کند.

ماه گذشته، وزارت خارجه آمریکا به پیروی از مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا توصیه مسافرتی را برای ژاپن به سطح ۴ افزایش داد و از آمریکایی ها خواست به ژاپن سفر نکنند.


ت ت
کدخبر: 24201 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها