تحلیل بیانیه مهم حزب الله لبنان/ تلفات دشمن امروز رکورد جدیدی را ثبت کرده؟

نهمین بیانیه حزب‌الله مهم است، چرا که نشان می‌دهد دشمن در بیشتر محورها وارد خاک لبنان شده‌ و در هر محوری که از مرز جدا می‌شود با نیروهای مقاومت روبه‌رو شده و درگیری‌های شدیدی روی می‌دهد.

تحلیل بیانیه مهم حزب الله لبنان/ تلفات دشمن امروز رکورد جدیدی را ثبت کرده؟
پیشنهاد ویژه

به گزارش منیبان، نهمین بیانیه حزب‌الله مهم است، چرا که نشان می‌دهد دشمن در بیشتر محورها وارد خاک لبنان شده‌ و در هر محوری که از مرز جدا می‌شود با نیروهای مقاومت روبه‌رو شده و درگیری‌های شدیدی روی می‌دهد.

امروز بعد از ظهر، عناصر نفوذی تروریست‌های صهیونیست پس از آنکه وارد حومه شهرک القوزح شدند، در کمین نیروهای مقاومت افتاده و 48 کشته و زخمی دادند. هر چند برخی منابع مقاومت تاکید دارند که تلفات بیشتر است، اما درگیری شدید و از مسافت صفر خسارت شدیدی با دشمن تحمیل کرد که می‌توان نتیجه آن را در پرواز مکرر و پیاپی نعش‌کش‌های هوایی جحود در چند ساعت گذشته دید. 

به اعتراف منابع صهیونیست بیش از 8 بالگرد ترابری که همان آمبولانس‌های هوایی رژیم هستند در حال انتقال نفله‌جات تروریست به بیمارستان‌های فلسطین اشغالی بوده‌اند.

این نکته را هم باید مورد اشاره قرار دهیم که زخمی‌هایی که چندان بدحال نیستند را در بیمارستان‌های صحرایی درمان می‌کنند و کسانی که با بالگرد به بیمارستان‌های مجهز فرستاده می‌شوند عموما وضع نامساعدی دارند. بر همین اساس است که برخی از منابع مقاومت معتقد هستند تلفات دشمن امروز رکورد جدیدی را ثبت کرده است.

منبع: جماران


ت ت
کدخبر: 242292 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها