نماینده سبزوار در مجلس:

مجلس باید بررسی جدی کند تا ببیند چه کسانی پشت فروش فیلترشکن‌ها در داخل هستند

نماینده سبزوار در مجلس گفت: مجلس باید بررسی جدی کند تا ببیند چه کسانی پشت فروش فیلترشکن‌ها در داخل هستند همچنین باید نظارت داشت تا متوجه شد چرا این هزینه سنگین به دوش مردم افتاده است؟

مجلس باید بررسی جدی کند تا ببیند چه کسانی پشت فروش فیلترشکن‌ها در داخل هستند
پیشنهاد ویژه

بهروز محبی، نماینده سبزوار در مجلس، در خصوص داغ شدن بحث رفع فیلترینگ در کشور به خبرنگار سیاسی منیبان گفت: متاسفانه برخی سکوهای خارجی که در ایران فیلتر شدند حاضر نیستند در کشور ما نمایندگی داشته باشند اما من هم با رفع فیلتر این سکوها موافقم به شرط اینکه تصمیم‌گیران داخلی تلاش کنند تا با رایزنی، طرف‌های خارجی را برای دادن نمایندگی در ایران‌ مجاب کنند.

محبی اظهار کرد: مجلس باید بررسی جدی کند تا ببیند چه کسانی پشت فروش فیلترشکن‌ها در داخل هستند همچنین باید نظارت داشت تا متوجه شد چرا این هزینه سنگین به دوش مردم افتاده است؟

محبی افزود: هرچند بهبود شرایط اینترنت و فیلترینگ مطالبه توده‌های مردم است اما باید بدانیم که همین توده‌های مردم، خواهان ولنگاری در فضای مجازی نیستند و خیلی بابت این موضوع گلایه‌هایشان را به ما می‌گویند. از طرفی هم مردم گله دارند که چرا باید کلی هزینه کنند تا وارد برخی سکوهای خارجی شوند بنابراین تصور می‌کنم دولت به مرور می‌تواند این چالش‌ها را رفع کند.

نماینده سبزوار در پایان خاطرنشان کرد: در مجلس قبل باید به موضوع فروش فیلترشکن ورود پیدا می‌شد که در عمل صورت نگرفت. امید است در مجلس دوازدهم این بررسی انجام شود و البته یادمان باشد که سامان‌دهی فضای مجازی و رفع فیلترینگ تنها متوجه دولت نیست و مجلس و دستگاه‎های دیگر هم باید در این رابطه کمک کنند.


ت ت
کدخبر: 242794 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها