ماجرای دست ندادن اردوغان به پزشکیان چه بود؟

کسانی که اردوغان را می‌شناسند می‌دانند که او معمولا در دیدارهای جمعی با هیچ کس دست نمی‌دهد‌ در آن جلسه ناگهان رئیس‌جمهور مصر و چین که نفرات بعدی پزشکیان بودند، دستشان را جلو می‌آورند و اردوغان مجبور می‌شود با بقیه نیز دست بدهد.

ماجرای دست ندادن اردوغان به پزشکیان چه بود؟
پیشنهاد ویژه

به گزارش منیبان، فیلمی در شبکه‌های مجازی منتشر شده که برخی از مخالفان و فعالان رسانه‌ای دولت با بازنشر این فیلم مدعی بی‌احترامی رئیس دولت ترکیه به رئیس جمهور ایران بوده و تأکید دارند دو طرف نیز دیداری با هم نداشته و از این موضوع پی برده‌اند که حتما ایران و ترکیه مخالف هم هستند. در حالی‌که چنین نیست. 

کسانی که اردوغان را می‌شناسند می‌دانند که او معمولا در دیدارهای جمعی با هیچ کس دست نمی‌دهد‌ در آن جلسه ناگهان رئیس‌جمهور مصر و چین که نفرات بعدی پزشکیان بودند، دستشان را جلو می‌آورند و اردوغان مجبور می‌شود با بقیه نیز دست بدهد. در همان جلسه آقای اردوغان با خیلی از روسای جمهور و مقامات دیگر هم از جمله با دبیر کل سازمان ملل دست نداد آیا دلیل بر بی‌احترامی به دیگران است؟ 

در خصوص دیدار اردوغان و پزشکیان هم باید گفت رییس جمهور ترکیه چهارشنبه شب وارد روسیه شد و پنجشنبه ظهر هم بعد از سخنرانی، محل اجلاس را ترک کرد در واقع او زمان اندکی در کازان بود و در آن ساعات هم پزشکیان دیدارهای از پیش تعیین‌شده‌ای داشت بنابراین اساسا فرصت ملاقات دوجانبه نبود. هیچ یک هم درخواستی برای ملاقات نداشتند.


ت ت
کدخبر: 243807 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها