خبرنگار:

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

اگر اسراییل بخواهد وقاحت خود را ادامه دهد پاسخ ایران برای بار سوم پشیمان کننده خواهد بود

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به این پرسش که جواب‌های رفت و برگشتی ایران و اسراییل می‌تواند به جنگ تمام‌عیار منتج شود؟ گفت: با توجه به اینکه رژیم صهیونیستی به قدرت نظامی ایران واقف است اگر بنا به واکنش هم داشته باشد حمله‌اش فراگیر نیست چون می‌داند اگر حمله جدی به ما کند شکست نهایی بر آن‌ها تحمیل خواهد شد و با این تفاسیر این تقابل فرسایشی نخواهد شد.

اگر اسراییل بخواهد وقاحت خود را ادامه دهد پاسخ ایران برای بار سوم پشیمان کننده خواهد بود
پیشنهاد ویژه

یعقوب رضازاده، دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی منیبان گفت: در چند ماه گذشته، بارها شاهد پررویی و وقاحت مقامات رژیم صهیونیستی بودیم و از قرار معلوم این وقاحت‌ها در حال بیشتر شدن هم است.

او افزود:  شهادت اسماعیل هنیه، سیدحسن نصرالله، یحیی السنوار، عباس نیلفروشان و بیش از 40 هزار نفر از مردم بی‌گناه در غزه و لبنان، بخشی از جنایات رژیم صهیونیستی در ماه‌های اخیر بوده است. از این‌رو ایران در عملیات وعده صادق 1 و 2 جواب دندان‌ شکنی به اسراییل و گنبد آهنینی که به آن افتخار می‌کردند، داد.

رضازاده تصریح کرد: اگر اسراییل بخواهد وقاحت خود را ادامه دهد قطعاً جواب ایران این‌بار بدون تعلل در زمان مناسب و با دقت کافی خواهد بود و اهداف موردنظر آن‌ها را خواهیم زد.

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: در عملیات وعده صادق 2، حمله موشکی ایران بسیار وسیع بود و این حمله گسترده شکنندگی رژیم صهیونیستی را نشان داد. حمله یک ماه پیش ایران به اسراییل دشمن را به جد به حیرت، بهت، نگرانی و فکر فرو برد. توصیه ما به آن‌ها این است که به جای جلب رضایت آمریکا و کشورهای منطقه از هرگونه اقدامی جلوگیری کنند زیرا اگر بنا باشد خاک ما تهدید شود جواب ما محکم‌تر از همیشه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

او در پاسخ به اینکه قدرت دفاعی ایران در برابر حمله احتمالی اسراییل در چه سطحی است؟ گفت: آمادگی دفاعی ایران در حد قابل ملاحظه است. هم پهباد، هم موشک، هم سامانه پدافند هوایی ایران شرایط مطلوبی دارد و از طرفی، هوشیاری در سیستم نظامی و دفاعی کشور بالاست و باز هم تاکید می‌کنم، در پی حمله اسرائیل جواب ایران برای بار سوم پشیمان‌کننده خواهد بود.

رضازاده در واکنش به این پرسش که جواب‌های رفت و برگشتی ایران و اسراییل می‌تواند به جنگ تمام‌ عیار منتج شود؟ گفت: با توجه به اینکه رژیم صهیونیستی به قدرت نظامی ایران واقف است اگر بنا به واکنش هم داشته باشد حمله‌اش فراگیر نیست چون می‌داند اگر حمله جدی به ما کند، شکست نهایی بر آن‌ها تحمیل خواهد شد و با این تفاسیر این تقابل فرسایشی نخواهد شد.

نماینده سلماس در خصوص افزایش قیمت دلار و سکه که به واسطه تقابل‌های اخیر رخ داده است، گفت: این افزایش قیمت‌ها حبابی و غیرواقعی است. امروز افزایش قیمت در کالاهای اساسی و معیشتی رخ نداده است و دولت در تهیه و ارائه ضروریات مردم با برنامه ظاهر شده و از این بابت جای نگرانی نیست.


ت ت
کدخبر: 243899 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها