معاون سیاسی وزیر کشور:

اعتقاد به رییس جمهور به ندرت شکل گرفته است آن هم در شرایطی که رغبتی به شرکت در انتخابات نبود

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: اعتقاد به رییس جمهور به ندرت شکل گرفته است آن هم در شرایطی که رغبتی به شرکت در انتخابات نبود.

اعتقاد به رییس جمهور به ندرت شکل گرفته است آن هم در شرایطی که رغبتی به شرکت در انتخابات نبود

به گزارش خبرنگار سیاسی منیبان، علی زینی وند، معاون سیاسی وزیر کشور، در سلسله نشست های وفاق ملی در مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری گفت: برای حفظ و تمامیت ارضی باید همبستگی خود را حفظ کنیم. طبیعی است استانداران حاکمان محلی و‌ نمایندگان دولت و به تعبیر رهبری، نمایندگان نظام هستند. 

او افزود: استاندار نقش کلیدی و مهمی در توسعه کشور دارد البته اگر او‌ را دقیق انتخاب کنیم. 

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: فرآیند انتخابات را می دانید. انتخاباتی رقم خورد و رییس جمهوری انتخاب شد که روحیات، دیدگاه ها و نظرات خاص خود را دارد. درست است که آقای پزشکیان نماینده و پزشک بودند اما سیاستمدار ورزیده ای هم هستند و کاندیدا جبهه اصلاحات بودند. این جبهه نقش تعیین کننده در انتخاب رییس جمهور داشت. 

وی تاکید کرد: اعتقاد به رییس جمهور به ندرت شکل گرفته است آن هم در شرایطی که رغبتی به شرکت در انتخابات نبود.

علی زینی وند افرود: از زمانیکه جبهه اصلاحات آقای رئیس جمهور را دعوت کرد، او گفت شخصیت من این است و شعار وفاق ملی را اعلام کرد. وفاق ملی شعار نیست و ضرورت اجتناب ناپذیر است. ناترازی از مدیریت تا حوزه انرژی وجود دارد. اگر همه را بیاوریم، کارشکنی نشود و ارکان حاکمیت از بسیج ظرفیت ها تمام قد حمایت کند، می توانیم کشور را مدیریت کنیم. 


ت ت
کدخبر: 244241 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها