حفاظت از تلفیق مبارک «جمهوریت» با «دین‌داری» وظیفه همیشگی ماست

تولیت حرم و موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) در بیانیه‌ای جمهوری اسلامی را میراث بزرگ انقلاب اسلامی و امام عظیم الشأن دانست و تاکید کرد: حفاظت از تلفیق مبارک «جمهوریت» با «دین‌داری» وظیفه همیشگی ماست.

حفاظت از تلفیق مبارک «جمهوریت» با «دین‌داری» وظیفه همیشگی ماست

به گزارش منیبان؛ از جماران، حجت‌الاسلام «سید حسن خمینی»  در بیانیه‌ای با اشاره به آیه قرآنی «إنَّ اللّهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ» نوشت: میراث بزرگ انقلاب اسلامی و امام عظیم الشأن ما و شهدای این سرزمین، «جمهوری اسلامی» است و حفاظت از تلفیق مبارک «جمهوریت» با «دین‌داری» وظیفه همیشگی ماست.  

تولیت موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) افزود: امروز اگرچه تنگ نظری‌ها و رفتارهای ناصحیح، همگان را به حق نگران میراث تاریخی‌مان کرده است و اگر چه همین بی توجهی عمیق به جمهوریت علت اصلی نابسامانی‌های اقتصادی و اجتماعی است ولی باز هم می‌توان نه با رفتاری سلبی، بلکه با تصمیمی ایجابی به حفاظت از آینده و ساختن امروز و رفع مشکلات معیشتی روزمره همت گمارد.

سید حسن خمینی تاکید کرد: ضمن احترام به نظر همه ایرانیان بر این باورم که یکی از راه‌های حفظ جمهوریت نظام، دادن «رأی صحیح» است. امید است همه در حفظ ثمره خون‌های پاک شهیدان موفق باشیم.


ت ت
کدخبر: 25289 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها