همتی خطاب به مهرعلیزاده: مسوولیت مرا سنگین‌تر کرده‌اید

عبدالناصر همتی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پیامی به محسن مهرعلیزاده تصریح کرد: با انصراف خود از ادامه حضور در انتخابات، مسوولیت مرا سنگین‌تر کرده‌اید.

همتی خطاب به مهرعلیزاده: مسوولیت مرا سنگین‌تر کرده‌اید

به گزارش منیبان، عبدالناصر همتی در پیامی خطاب به محسن مهرعلیزاده تاکید کرد: در مسیر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که در غیاب جریانات مهم سیاسی برگزار می شود، حضرتعالی با آزادگی و صراحتتان نقش ارزنده‌ای به نمایش گذاشته و سعی کردید تا صدای حذف‌شدگان این رقابت باشید.

همتی افزود: حال که با انصراف خود از ادامه حضور در انتخابات، مسوولیت مرا سنگین تر کرده‌اید از حضرتعالی طلب دعای خیر جهت ادامه این راه پرنشیب و نیز کمک فکری و عملی برای فردای بهتر ایران عزیزمان را دارم.

محسن مهرعلیزاده نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نامه ای به وزیر کشور از ادامه حضور در رقابت های انتخاباتی انصراف داد.

ستاد انتخابات کشور نیز در اطلاعیه شماره ۱۷ خود انصراف محسن مهرعلیزاده از ادامه نامزدی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری را تایید کرد.

ت ت
کدخبر: 25290 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها
      • نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: بنزین را گران نمی‌کنیم، قاطعا می‌گویم بدون رضایت مردم هیچ‌کاری انجام نم…