سوریه اعضای شورای امنیت را به نفاق سیاسی متهم کرد

«بسام صباغ» نماینده دائمی سوریه در سازمان ملل برخی از کشورهای عضو این سازمان را به سوء استفاده از شورای امنیت برای ایجاد نفاق سیاسی در سوریه متهم کرد.

سوریه اعضای شورای امنیت را به نفاق سیاسی متهم کرد

به گزارش منیبان؛ از خبرگزاری رسمی سوریه «سانا» صباغ در جلسه شورای امنیت در مورد اوضاع سوریه گفت که اظهارات برخی کشورها نشان می دهد که آنها همچنان از شورای امنیت به عنوان بستری برای سیاسی کردن کارهای بشردوستانه، اعمال نفاق و ریاکاری سیاسی و رویکرد گمراه کننده ای که بحث را از موضوع اصلی خود منحرف می کند، استفاده می کنند تا به هدف خود برای طولانی شدن بحران انسانی در این کشور برسند.

وی افزود: کشورهای غربی بار دیگر بر این ادعا اصرار دارند که گسترش به اصطلاح سازوکار انتقال کمک ها از طریق مرزها باعث بهبود اوضاع بشردوستانه در سوریه خواهد شد و این کوته بینی بیانگر تبعیض علیه سوری ها است و واقعیت ها و دلایل اساسی وخیم تر شدن اوضاع بشردوستانه در سوریه را پنهان می کند که مهمترین آنها جنایات اشغالگران ، تجاوز و تروریسم از جمله تروریسم اقتصادی است که با اقدامات قهری یک جانبه نشان داده شده است.

«بشار الجعفری» معاون وزیر امور خارجه سوریه نیز پیشتر در جلسه شورای امنیت سازمان ملل متحد تاکید کرد که کشورهای غربی تلاش کرده‌اند، این شورا را برای مخالفت با دولت دمشق و ایجاد توجیهی برای مداخلات و تجاوزات خارجی با هدف بی ثبات کردن کشورمان به کار گیرند.

ت ت
کدخبر: 26351 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها