شکست مجدد ترامپ هنگام برداشتن اولین قدم!+جزییات

به دنبال از سرگیری کارزارهای انتخاباتی دونالد ترامپ رییس جمهوری سابق آمریکا، شبکه ان بی سی نیوز گزارش داد که کمپین انتخاباتی ترامپ امشب ( سه شنبه) به دلیل نگرانی های حزبی در آلاباما برگزار نمی شود.

شکست مجدد ترامپ هنگام برداشتن اولین قدم!+جزییات

به گزارش ایرنا، بیل تونل رییس کمیسیون کارزار انتخاباتی در مصاحبه با شبکه ان بی سی نیوز گفت: حزب جمهوریخواه با آنها تماس گرفته و اظهار نگرانی کردند که این واقعه میهن پرستانه می تواند به یک رویداد سیاسی حزبی تبدیل شد.

تونل در ادامه افزود: با توجه به تماس حزب جمهوریخواه نگرانی هایی در مورد آن‌که کارزار انتخاباتی ترامپ به یک رویداد سیاسی حزبی تبدیل شود وجود دارد.

ترامپ بعد از پذیرفتن شکست در برابر جو بایدن در انتخابات ۲۰۲۰ ریاست جمهوری آمریکا، از هفته گذشته دوباره کارزارهای انتخاباتی خود در ایالت های آمریکا را آغاز کرده است.

در همین مورد ترامپ در اوهایو از هواداران خواست بسیج شوند تا جمهوریخواهان بار دیگر اکثریت کنگره را به دست گیرند. در حال حاضر دمکرات‌ها اکثریت شکننده‌ای در سنا و مجلس نمایندگان دارند که ممکن است در انتخابات میان‌دوره‌ای ۲۰۲۲ از دست برود.

ترامپ همچنین در کارولینا نیز سیاست‌های جو بایدن را موجب به سراشیبی افتادن ایالات متحده دانست و سلف خود را متهم کرد که با رویکردهای مهاجرتی‌اش، آمریکا را به پناهگاه خارجیان تبهکار تبدیل کرده است.

جو بایدن بلافاصله پس از روی کار آمدن، سیاست مهاجرتی سختگیرانه ترامپ را معلق کرد و دستور داد دیوارکشی در مرز مکزیک متوقف شود.


ت ت
کدخبر: 27099 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها