نماینده مجلس:

درپی کار اساسی برای حل مشکلات کشور برویم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: برخی از نماینده‌ها برای کسب رای در انتخابات بعدی و برخی دیگر برای قرار گرفتن در لیست جناح‌ها به سمت تصمیمات این چنینی می‌روند. باید این بندها را از پای خود باز کنیم و به دنبال کار اساسی برای حل مشکلات کشور برویم.

درپی کار اساسی برای حل مشکلات کشور برویم

به گزارش منیبان؛ در جلسه یکشنبه مجلس شورای اسلامی «محمود عباس زاده مشکینی» در تذکر شفاهی، گفت: واقعیت این است که مسبب همه مشکلات کشور فقط دولت نیست زیرا اگر دلیل مشکلات کشور دولت بود، باید در سال ۱۴۰۰ که انتخابات ریاست جمهوری برگزار شده رییس جمهور و دولت جدید انتخاب می‌شود، مشکلات هم حل شود.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: بخشی از مشکلات کشور تحمیلی، بخشی دیگر تحصیلی، بخشی نیز ساختاری و بخشی از مشکلات هم رفتاری است و مجلس انقلابی امروز ماموریت دارد به مصوباتی رسیدگی کند که در راستای اصلاح ساختار انجام شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: همچنین در مجلس شورای اسلامی برخی از نماینده‌ها برای کسب رای در چهار سال دیگر و برخی دیگر از نمایندگان کلانشهرها برای قرار گرفتن در لیست جناح‌ها به سمت تصمیمات این چنینی می‌روند. باید این بندها را از پای خود باز کنیم و به دنبال کار اساسی برای حل مشکلات کشور برویم.

وی خاطر نشان کرد: نظام جمهوری اسلامی در حال عبور از گردنه‌ای است که نیاز به شکل گیری دولتی کارآمد دارد که پشتوانه آن حضور عظیم مردم است.

ت ت
کدخبر: 2905 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها
      • ​پژو پارس در روزی که اغلب خودرو‌های داخلی بدون تغییر قیمت روانه بازار شده‌اند، ۲۰ میلیون گران شده است