در آمریکا؛

کمبود شدید تجهیزات مراقبتی در بیمارستان‌ها!+جزییات

به گزارش تارنمای هیل، بیمارستان های آمریکا در سراسر این کشور و همزمان با افزایش بی سابقه تقاضا به خاطر شیوع ویروس کرونا بشدت با کمبود تجهیزات مراقبتی و ماسک مواجه هستند.

کمبود شدید تجهیزات مراقبتی در بیمارستان‌ها!+جزییات

به گزارش منیبان؛ به نقل از تارنمای هیل، اطلاعات مربوط به استفاده از تجهیزات مراقبت شخصی و دیگر لوازم مورد نیاز که از سوی شرکت پریمر، مشاور در زمینه سیستم های بهداشتی مورد بررسی قرار گرفته نشان داد که استفاده از لوازم مربوط به آزمایش کووید-۱۹ و وسایل درمانی مربوط به آن از زمان آغاز همه گیری کرونا در سال گذشته به اوج خود رسیده است.

این داده ها در بازه زمانی مه ۲۰۲۰ تا ژانویه ۲۰۲۱ (اردیبهشت تا دی ۹۹ ) توسط ۵۰ سامانه مراقبت های بهداشتی در سراسر کشور که نماینده جمعیت بزرگتری از مشتریان است گردآوری شده است.

کمبود تجهیزات مراقبت شخصی ابتدا در مارس گذشته آشکار شد و برخی از مقام های ایالت های مختلف آمریکا هشدار دادند که تجهیزات کافی برای حفاظت مناسب از کارکنان بخش های بهداشتی و درمانی را برای جلوگیری از مبتلا شدن آنها به کرونا ندارند.

از جمله تجهیزات و لوازمی که در نتیجه افزایش پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان ها در ژانویه امسال بیشترین تقاضا را داشته آب استریل است که در بسیاری از تزریق ها شامل درمان با رمدسیور استفاده می شود.

بر اساس داده های شرکت پریمر، استفاده از آب استریل نسبت به مه گذشته ۳۵۰ درصد افزایش یافته و موجودی بیمارستان ها به طور متوسط ۵۰ درصد کاهش داشته است.

سرسمپلر(Pipete tips) (نمونه گیر) و میکرو پیپت ها که در آزمایشات کرونا استفاده می شوند نیز در مقایسه با سال گذشته بالاترین تقاضا را داشته است. استفاده از سرسمپلرها بیش از ۱۰۰ درصد افزایش در مه گذشته و در تعطیلات نوامبر و دسامبر داشته و اندکی در ماه ژانویه این استفاده کاهش یافت هر چند که همچنان بیش از آنچه که بیمارستان ها در سال گذشته گزارش دادند، کمبود درباره آن وجود دارد.

نمایندگان شرکت پریمر در پاسخ به این که مقام های فدرال برای پاسخ به کمبود ها در زنجیره عرضه چه اقدامی می توانند انجام دهند اشاره کرد که باید از دستورات اخیر مرکز کنترل و پیشگیری بیماری ها پیروی کرد که به آمریکایی ها توصیه می کنند از خرید ماسک N۹۵  خودداری کنند. خرید این ماسک ها از سوی مردم می تواند باعث افزایش تقاضا شود و کمبودهای کنونی را تشدید می کند.

این شرکت همچنین از دولت آمریکا خواسته است شورای دولتی خصوصی مشاوره ای را متشکل از تولید کنندگان، پزشکان، داروسازان و برخی دیگر تشکیل دهد تا تجهیزات لازم برای تست کرونا و درمان و تزریق واکسن آن را شناسایی و درباره ادامه تامین آنها اطمینان دهند.

هیل نوشت: این رسانه نتوانسته با کاخ سفید برای اظهارنظر در این زمینه ارتباط برقرار کند.


ت ت
کدخبر: 3075 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها