رئیس‌ قوه قضاییه:

قدرت قانون و مسوولیت امانتی سپرده شده به رییس جمهور است

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه مردم با انتخاب خود، قدرت و مسوولیت بزرگی را به دوش رئیس جمهور می گذارند، گفت: قدرت قانون و مسوولیت، امانتی است که به رئیس جمهور سپرده شده است.

قدرت قانون و مسوولیت امانتی سپرده شده به رییس جمهور است

به گزارش منیبان؛ حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای در مراسم تحلیف حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی هشتمین رییس‌جمهور ایران در محل مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به روح بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره)، شهدای گرانقدر و شهید والامقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس درود می‌فرستم و برای همه جانبازان و آزادگان و خانواده معظم آنها سلامت و برای همه بیماران شفاعت از خداوند مسئلت دارم.

وی ادامه داد: در روزهای پایانی ماه ذی الحجه از خداوند سبحان می خواهم ملت ایران مشمول برکات این ماه عزیز باشند و آنچه برای خوبان در شب و روز عرفه، عید قربان، عید غدیر برای همه اولیا و اوصیا مقدر داشتند برای ملت عزیز ما عنایت فرمایند.

محسنی‌اژه‌ای با قدردانی از ملت ایران و آرزوی عزت و سربلندی افزود: از مردم متدین و بصیر که با همه تلاش های دشمنان در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در پای صندوق های رأی حاضر شدند و یک بار دیگر برگی زرین را برای ملت متدین و انقلابی افزودند و فرد شایسته ای برای یک دوره چهار ساله انتخاب کردند، قدردانی می‌کنم.

وی اضافه کرد: از برگزارکنندگان انتخابات که شرایط برگزاری انتخابات امن و صیانت از آرای مردم را  فراهم کردند، کمال تشکر را دارم. همچنین از همه کسانی که در دوره های مختلف رئیس جمهوری خدمت صادقانه کردند نیز تشکر می کنم.

رئیس قوه قضاییه خاطرنشان کرد: طبق قانون اساسی ریاست جمهوری عالی ترین مقام کشور پس از مقام معظم رهبری است که مسوولیت اجرای قانون اساسی را برعهده دارد.

ت ت
کدخبر: 32084 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها