فرمانده ارتش پاکستان:

امیدوارم طالبان به وعده‌های خود عمل کند!

فرمانده ارتش پاکستان با تاکید بر عزم این کشور برای کمک به برقراری صلح در افغانستان گفت: امیدواریم طالبان متعهد به حفظ حقوق بشر و زنان باشد.

امیدوارم طالبان به وعده‌های خود عمل کند!

به گزارش منیبان؛ از منابع رسمی پاکستان، ژنرال  «قمر جاوید باجوا» روز جمعه طی سخنرانی در حاشیه بازدید از یک دانشکده افسری در شهر "ابیت آباد" گفت: پاکستان هرگز در برابر اتهاماتی که علیه خود درخصوص نابسامانی‌ها در افغانستان وارد می‌شود، ساکت نخواهد ماند.

وی افزود: اقدامات صادقانه اسلام‌آباد در بحث افغانستان با هدف کمک به حل بحران در این کشور و برقراری منطقه‌ای با ثبات و آرام انجام شده است.

فرمانده ارتش پاکستان خطاب به گروه طالبان نیز گفت: انتظار داریم آنان به وعده‌های خود مبنی بر حفظ حقوق زنان و حقوق بشر، عمل کنند.

وی اظهار داشت: پاکستان قیمت سنگینی به خاطر ناامنی در افغانستان پرداخته است و ما از جامعه جهانی می‌خواهیم نقش خود را برای صلح افغانستان ایفا کند.

وزیر کشور پاکستان روز گذشته طی کنفرانس مطبوعاتی در شهر اسلام‌آباد گفت: نخست وزیر و اعضای کابینه دولت وی درباره به رسمیت شناختن دولت طالبان در افغانستان تصمیم گیری خواهند کرد.

«شیخ رشید احمد» افزود: صلح و ثبات در افغانستان در راستای منافع پاکستان است و ما با همین دیدگاه به ایفای نقش سازنده برای پیشبرد روند صلح افغانستان ادامه می‌دهیم.


ت ت
کدخبر: 34227 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها