خطیب ساختار وزارت اطلاعات و ماموریت‌های آن را می‌شناسد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر پیشنهادی اطلاعات نسبت به سیستم اطلاعاتی کشور اشراف کامل دارد و ساختار وزارت اطلاعات و ماموریت‌های این وزارتخانه را به‌خوبی می‌شناسد.

خطیب ساختار وزارت اطلاعات و ماموریت‌های آن را می‌شناسد

به گزارش منیبان؛ محمود عباس‌زاده مشکینی روز شنبه در گفت‌و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا درباره وزیر پیشنهادی اطلاعات گفت: شاید ویژگی برجسته آقای خطیب نسبت به همه وزیران پیشین این باشد که از بدو ورود به سیستم اداری در سیستم اطلاعاتی کار کرده و از سطح خرد گرفته تا کلان در سیستم اطلاعاتی کشور فعالیت داشته است.

وی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی اطلاعات یک گردش مدیریتی تقریبا گسترده‌ای در ساختار اطلاعات در کشور دارد، تصریح کرد: وی نسبت به سیستم اطلاعاتی اشراف کامل دارد و هم ساختار وزارت اطلاعات، هم افراد و هم ماموریت‌های آن را می‌شناسد.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: وزیر پیشنهادی اطلاعات، ویژگی‌هایی که طبق قانون اساسی یک وزیر اطلاعات باید داشته باشد مانند اجتهاد و تقوا و عدالت را دارا است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در یک جلسه دو ساعته با وزیر اطلاعات، انصافا توضیحات کارشناسی و دقیقی شنیدند. آقای خطیب برنامه‌های خود را ارائه و از آن دفاع کرد.درباره پیشنهادات اعضای کمیسیون بحث و از آن به عنوان مکمل برنامه‌های وزیر پیشنهادی اطلاعات به برنامه‌ها اضافه شد.

عباس زاده مشکینی تصریح کرد: در راستای کارآمدتر کردن سیستم اطلاعات کشور که سپر امنیتی و اطلاعاتی کشور است، آقای خطیب را گزینه خوبی در بین گزینه‌هایی که اسم شان مطرح بود می‌دانیم و امیدواریم با رای بالایی وزیر اطلاعات شود. رای بالای مجلس پشتوانه مطمئنی برای توفیق وی در حساس‌ترین وزارتخانه کشور خواهد بود.


ت ت
کدخبر: 34293 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها