جنایت جدید اسرائیلی‌ها این‌بار در قبال بیماران کرونایی فلسطین+جزییات

مدیران هفت بیمارستان عمومی سرزمین‌های اشغالی روز یکشنبه اعلام کردند که در اعتراض به کمبود بودجه اختصاص یافته به این بیمارستان‌ها از روز دوشنبه، بیماران کرونایی را پذیرش نخواهند کرد.

جنایت جدید اسرائیلی‌ها این‌بار در قبال بیماران کرونایی فلسطین+جزییات

به گزارش منیبان؛ از پایگاه خبری "فلسطین الیوم"، مدیران بیمارستان‌های هفتگانه در اسرائیل وزارت دارایی و بهداشت این کشور را به عدم تعهد به توافق صورت گرفته برای اختصاص بودجه به این بیمارستان‌ها متهم کردند.

این مدیران همچنین نسبت به فروپاشی بیمارستان‌ها به خاطر کمبود بودجه هشدار دادند، اقدامی که به گفته آنان موجب دشواری برای خرید تجهیزات ضروری پزشکی خواهد شد و همچنین بیمارستان توانایی پرداخت هزینه این تجهیزات به وارد کنندگان در زمان مشخص را نخواهد داشت، همچنین  موجب تعطیلی بسیاری از پروژه‌ها خواهد شد.

تهدید مدیران بیمارستان‌ها در سرزمین‌های اشغالی موجب وحشت وزیر بهداشت این رژیم شد و وی را به محل اعتراض کشید به طوری که وی متعهد شد که مشکلات را برطرف کند.

با وجود واکسینه شدن بسیاری از ساکنان سرزمین‌های اشغالی، موارد ابتلا به ویروس کرونا در اسرائیل از ابتدای ماه جاری میلادی (آگوست) تا کنون بطور چشم‌گیر افزایش یافته است.

مقامات رژیم صهیونیستی پس از افزایش در موارد ابتلا، زدن ماسک را که حتی در اماکن سرپوشیده نیز برداشته شده بود، مجددا اجباری کردند.

ت ت
کدخبر: 34601 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها