امید ترامپ نا امید شد+جزییات

نتایج نظرسنجی اخیر نشان می دهد که اگر ترامپ دوباره در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ شرکت کند، دیگر مردم آمریکا به وی رای نخواهند داد.

امید ترامپ نا امید شد+جزییات

به گزارش منیبان، براساس نظرسنجی نیو هیل هریس، تقریبا کمتر از ۵۰ درصد از مردم آمریکا حاضرند تا ترامپ دوباره سکان کاخ سفید را در سال ۲۰۲۴ بدست بگیرد.

نتایج نظرسنجی بیانگر آن است که ۴۷ درصد از رای دهندگان ثبت نام شده در نظرسنجی ۱۳ تا ۱۴ اکتبر (۲۱-۲۲ مهرماه) اعلام کرده اند که از ایده حضور ترامپ در رقابت های بعدی ریاست جمهوری حمایت می کنند در حالی که ۵۳ درصد از پاسخ دهندگان با این کار وی مخالف هستند.

همچنین ۷۷ درصد از پاسخ دهندگان جمهوری خواه موافق حضور ترامپ در رقابت های انتخاباتی ۲۰۲۴ بوده و ۲۳ درصد مخالف هستند. در همین حال ۷۷ درصد از دموکرات ها و ۵۶ درصد از مستقل ها با ایده حضور مجدد وی در انتخابات مخالف هستند.

این نظرسنجی مرکز هیل هریس میان ۸۹۵ رای دهنده ثبت شده به صورت آنلاین انجام شد و دارای ضریب خطا  ۳.۳ درصد است.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا در مصاحبه اخیر خود با شبکه خبری فاکس نیوز، گفت که مردم  بزودی در خصوص خبری که قرار است توسط وی درباره انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا اعلام شود، بسیار خوشحال خواهند شد.

ترامپ بدون اشاره مستقیم به شرکت خود به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ آمریکا گفت: من کشورمان را دوست دارم. فکر می‌کنم خیلی خوشحال خواهید شد!

وی در ادامه سخنان خود تاکید کرد که احتمالاً بسیاری از مردم آمریکا، دو سه سال پیش از نامزدی مجدد وی در انتخابات سال ۲۰۲۰ خوشحال نبودند؛ اما با توجه به رخدادهای اخیر در ایالات متحده، اکنون نظر بسیاری از مردم در این خصوص تغییر کرده است.

ت ت
کدخبر: 44579 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها
      • نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: بنزین را گران نمی‌کنیم، قاطعا می‌گویم بدون رضایت مردم هیچ‌کاری انجام نم…