صدای «حسن روحانی» را هم درآوردند/ واکنش‌های‌ جنجالی یکی پس از دیگری!

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در پیامی با تجلیل از شخصیت و سوابق آیت‌الله صافی گلپایگانی تاکید کرد: جایگاه مرجعیت در تاریخ شیعه، ضامن بقای مکتب اهل‌بیت(ع)، الهام‌بخش ایستادگی در برابر استبداد و استعمار و مایه حفظ امید و انسجام جامعه ایران در سده‌های اخیر بوده است. تضعیف این جایگاه با هر توجیهی، ریختن آب به آسیاب دشمنان عزت و هویت ملی است.

صدای «حسن روحانی» را هم درآوردند/ واکنش‌های‌ جنجالی یکی پس از دیگری!

به گزارش منیبان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در پیامی با تجلیل از شخصیت و سوابق آیت‌الله صافی گلپایگانی تاکید کرد: جایگاه مرجعیت در تاریخ شیعه، ضامن بقای مکتب اهل‌بیت(ع)، الهام‌بخش ایستادگی در برابر استبداد و استعمار و مایه حفظ امید و انسجام جامعه ایران در سده‌های اخیر بوده است. تضعیف این جایگاه با هر توجیهی، ریختن آب به آسیاب دشمنان عزت و هویت ملی است.

حجت الاسلام و المسلیمن حسن روحانی در پیامی جایگاه مرجعیت را مایه حفظ امید و انسجام جامعه ایران دانست و تاکید کرد که تضعیف این جایگاه با هر توجیهی، ریختن آب به آسیاب دشمنان عزت و هویت ملی است.

روحانی با تجلیل از شخصیت و سوابق آیت‌الله صافی گلپایگانی گفت: شخصیت وارسته و مبارزی همچون آیت‌الله صافی گلپایگانی، با سوابق بی‌نظیر در دفاع از اسلام و نظام، خود شاخص انقلاب و مبارزه است و ادعاهای انقلابیگری را باید با چنین ترازوهائی سنجید.

روحانی همچنین تاکید کرد که قدر سرمایه‌هایمان را بدانیم و آزادی بیان را با ادب و تکریم فرزانگان جامعه پاس بداریم.

ت ت
کدخبر: 46490 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها