روسیه آمادگی کامل خود را اعلام کرد!+جزییات

سفارت روسیه در فرانسه جمعه شب اعلام کرد سرگئی لاوروف وزیر امورخارجه روسیه در کنفرانس بین المللی لیبی که قرار است ۱۲ نوامبر (۲۱ آبان) در پاریس برگزار شود، شرکت خواهد کرد.

روسیه آمادگی کامل خود را اعلام کرد!+جزییات

به گزارش منیبان؛ از المیادین، ژان ایو لودریان وزیر امورخارجه فرانسه در جریان کنفرانس مطبوعاتی در حاشیه هفتاد و ششمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفته بود که امانوئل مکرون رئیس جمهوری این کشور ۱۲ نوامبر  (۲۱ آبان) در پاریس میزبان کنفرانس بین مللی در مورد لیبی خواهد بود.

این کنفرانس یک ماه پیش از انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی خواهد بود، انتخاباتی که با وجود تردیدها در مورد امکان برگزاری آن و در سایه اختلاف‌های سیاسی در لیبی قرار است ۲۴ دسامبر (۳ دی) برگزار شود.

پس از آن که "عقیله صالح" رئیس مجلس نمایندگان لیبی ۹ سپتامبر (۱۸ شهریور) با قانون انتخابات ریاست جمهوری موافقت کرد، عرضه سیاسی این کشور شاهد اختلاف‌های شدیدی در مورد برگزاری انتخابات شده است.

این درحالی است که شورای عالی لیبی مخالفت خود را با قانون این دو انتخابات اعلام کرد و از کمیسیون انتخابات این کشور خواست تا زمان موافقت این دو قانون، اجرای آنها را که به تصویب مجلس نمایندگان رسیده است، متوقف شود.


ت ت
کدخبر: 47434 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها