اوضاع از کنترل روسیه خارج شد/ زنگ خطر برای مسکو به صدا درآمد!+جزییات

آخرین گزارش ستاد مقابله با کرونا در روسیه حاکی از مرگ بیش از یکهزار و ۲۱۱ نفر طی شبانه روز گذشته است که نشان از ادامه بحران بیماری کووید-۱۹ در این کشور دارد.

اوضاع از کنترل روسیه خارج شد/ زنگ خطر برای مسکو به صدا درآمد!+جزییات

به گزارش منیبان؛ ستاد مقابله با کرونا در روسیه روز دوشنبه در گزارش خود اعلام کرد که در شبانه روز اخیر یکهزار و ۲۱۱ نفر بر اثر کرونا جان در این کشور جان سپرده اند و با احتساب این رقم، مجموع فوتی های کرونا در روسیه به ۲۵۶ هزارو ۵۹۷ رسید.

مسکو با ۹۳ نفر در صدر مرگ و میر در مناطق روسیه قرار دارد و سن پترزبورگ و استان مسکو هم با ۷۷ و ۶۲ نفر در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند.

در شبانه روز اخیر در روسیه ۳۸ هزار و ۴۲۰ نفر بیمار کرونایی شناسایی شده است و مجموع افراد مبتلا به این بیماری از آغاز همه گیری کرونا در روسیه به ۹ میلیون و ۱۰۹ هزار نفر رسید.

در ۲۴ ساعت گذشته ۲۷ هزار و ۹۷۲ نفر بهبود یافته اند و با احتساب این رقم، مجموع شمار افرادی که سلامتی خود را بازیافته اند به هفت میلیون و ۸۱۲ هزار نفر رسید.

مقامهای روسیه برای مقابله با کرونا و مهار موج جدید آن بر لزوم افزایش سرعت واکسیناسیون مردم این کشور تاکید می کنند.

میخاییل موراشکو وزیر بهداشت روسیه امروز درمصاحبه با خبرگزاری تاس با توصیه به مردم روسیه برای دریافت واکسن، افرادی را که از تزریق واکسن خودداری می کنند بی مسئولیت خواند.

 بر اساس اطلاعات سایت اینترنتی رسمی واکسیناسیون کرونا از جمعیت ۱۴۶ میلیون نفری روسیه ۵۰ میلیون و ۸۵۳ هزار نفر دو دز واکسن کرونا را زده و ۵۹ میلیون و ۹۴۱ هزار نفر هم یک دز واکسن کرونا را دریافت کرده اند.


ت ت
کدخبر: 48991 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها