بهره‌برداری آقای کاندیدا از کرونا!/ هدف چیست؟

اریک زمور مفسر سیاسی راست افراطی فرانسه و نامزد احتمالی ریاست جمهوری این کشور روز دوشنبه در اظهارنظری سیاسی درباره شیوع کرونا و با هدف زیرسوال بردن رویکردهای دولت مکرون در مهار این همه گیری، گفت که هراس از ویروس کرونا با اغراق و زیاده روی همراه شده است.

بهره‌برداری آقای کاندیدا از کرونا!/ هدف چیست؟

به گزارش منیبان؛ به نقل از خبرگزاری رویترز، موضع وی مغایر با مواضع دولت های سراسر اروپاست که محدودیت های جدیدی را در زمینه ترددها برای مهار موج پنجم همه گیری اعمال کرده اند و اتریش نیز از امروز (دوشنبه) در قرنطینه کامل قرار گرفته است.

زمور گفت: ما باید این بیماری همه گیر را به نسبت درست بازگردانیم. ما خیلی با احساس ترس مردم بازی و زیاده روی کرده ایم.

وی که به دلیل دیدگاه های افراطی اش در مورد موضوعاتی چون مهاجرت، اسلام و هویت ملی شناخته شده است، تاکید کرد که دُز سوم تقویتی واکسن کووید تنها برای افراد بالای ۶۵ سال تزریق می شود، نظری که با توصیه های نهاد نظارت کننده فرانسوی مبنی بر در دسترس قرار گرفتن این دُز برای افراد بالای ۴۰ سال فرق دارد.

وی همچنین گفت که در نظر دارد گذرنامه سلامت کووید را که در حال حاضر در فرانسه مورد استفاده قرار می گیرد و برای ورود به بارها، رستوران ها، موزه ها و اماکن ورزشی مدرکی دال بر اثبات واکسیناسیون است، لغو کند.

انتظار می رود که زمور ۵ دسامبر (۱۴ آذر) نامزدی اش در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه را مورد تائید قرار دهد.

انتخابات ریاست جمهوری فرانسه قرار است ۱۰ آوریل ۲۰۲۲ ( ۲۱ فروردین ۱۴۰۱) برگزار شود. در نظرسنجی انجام شده در اواخر شهریور روزنامه لیبراسیون مشخص شد که تنها ۳۲ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی خواستار نامزدی امانوئل مکرون رئیس جمهوری فعلی فرانسه در انتخابات آتی ریاست جمهوری این کشور شدند، در حالی که ۵۹ درصد از آن ها مخالف بودند.

دو رئیس جمهوری پیشین فرانسه، سارکوزی و اولاند، هیچ کدام نتوانستند برای دومین بار به مقام ریاست جمهوری برسند، حال باید دید چنین سرنوشتی برای مکرون نیز تکرار خواهد شد؟

ت ت
کدخبر: 50144 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها