روسیه:

سیاست‌های تحریمی آمریکا به نتیجه نمی‌رسد

دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری روسیه گفت: آمریکا و کشورهایی که به اعمال تحریم ها وابسته هستند باید درک کنند که چنین سیاستی هیچ تأثیری ندارد.

سیاست‌های تحریمی آمریکا به نتیجه نمی‌رسد

به گزارش منیبان؛ پسکوف روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران  با استناد به اطلاعات رویترز خاطرنشان کرد که ایالات متحده ممکن است تحریم های جدید علیه روسیه را امروز دوم مارس اعلام کند.

وی تصریح کرد: احتمالاً زمان آن رسیده است که آنها فکر کنند که آیا با ادامه این سیاست به هدفهای دست می یابند یا اینکه بدتر می شود؟ و اینکه آیا آنها خود دلیلی برای وخامت امور بین المللی هستند؟

وی سپس ابراز اطمینان کرد که» "این سیاست به هدف خود نمی رسد. "

«رویترز» شامگاه دوشنبه به نقل از سه منبع مطلع نوشت که انتظار می‌رود آمریکا به‌زودی تحریم‌هایی را به بهانه مسمومیت و سپس بازداشت ناوالنی، بر اشخاص و نهادهای روسیه اعمال کند.

آمریکا تاکنون بیش از ۹۰ بسته تحریمی در مورد روسیه در عرصه های مالی و اقتصادی وضع کرده و صدها شهروند روس بویژه مقام های این کشور در فهرست های تحریمی آمریکا قرار دارند.  

پیشتر ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه درباره احتمال اعمال تحریم علیه روسیه توسط آمریکا و کشورهای اروپایی در ارتباط با پرونده ناوالنی گفت: «دلیل تحریم برای آنها مهم نیست، آنها این دلایل را می سازند».

ت ت
کدخبر: 5323 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها