آمریکا غیرنظامیان سوری را کشت

منابع نظامی و اطلاعاتی آمریکا فاش کردند که "یگانی فوق سری" در نیروهای این کشور، پرتاب ده ها هزار موشک و بمب در سوریه را طی حملات خود علیه داعش ترتیب داده که به قربانی شدن تعدادی غیر نظامی انجامیده است.

آمریکا غیرنظامیان سوری را کشت

به گزارش منیبان، روزنامه نیویورک تایمز امروز یکشنبه به نقل از منابع نظامی و اطلاعاتی سابق و کنونی آمریکا نوشت: یگان سری ویژه ای موسوم به "Talon Anvil"، به زعم هدف قرار دادن گروه تروریستی داعش، عملیات هایی با شلیک ده ها هزار موشک و بمب در سوریه انجام دادند، درحالیکه این عملیات به کشته شدن تعدادی از غیر نظامیان نیز منجر شده است.

این روزنامه در گزارشی نوشت:" یگان مذکور از سال 2014 تا 2019 به صورت 24 ساعته مشغول فعالیت بود و برای نیروهای هوایی عظیم آمریکا هدف هایی را مشخص می کرد. ازجمله این هدف ها کاروان ها و اتومبیل های بمب گذاری شده، مراکز فرماندهی و گروه های جنگجویان دشمن بود".

طبق گفته منابع رسانه ای، برخی مسئولین عالی‌رتبه در آژانس اطلاعات مرکزی، بخاطر فعالیت های این گروه شکایت کرده اند. 4 نفر از افرادی که با " Talon Anvil " کار می کردند نیز وضعیت را به فرماندهی عملیات هوایی اعلام کردند، اما فرماندهی این اطلاعات را نادیده گرفت.


ت ت
کدخبر: 53779 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها