جانشین فرمانده کل سپاه:

در انتقال ایرلو کارشکنی شد/ آمریکایی‌ها شرارت را به اوج خود رساندند

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: زمانی که ایرلو در معرض کرونا قرار گرفت و نیازمند مواظبت‌ بیشتر بود، در انتقال ایشان کارشکنی‌ شد و خیلی دیر به ایران رسید و پزشکان نتوانستند کاری برایش انجام دهند.

در انتقال ایرلو کارشکنی شد/ آمریکایی‌ها شرارت را به اوج خود رساندند

به گزارش منیبان، دریادار علی فدوی در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهید حسن ایرلو در شهرک شهید محلاتی تهران اظهار کرد: شهید ایرلو و برادرانش از رزمندگان دوران دفاع مقدس بودند دو برادرش که از فرماندهان تیپ ۳۳ المهدی (عج) بودند در همان دوران به شهادت رسیدند. از آن زمان حسن ایرلو در جبهه مقاومت حضور داشت و حتی در دهه ۶۰ در یکی از جبهه‌های مقاومت در خارج از کشور، او را دیدم.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه شهید ایرلو بیش از ۴۰ سال در جبهه مقاومت حضور داشت،گفت: این شهید بزرگوار در آخرین مأموریت خود به‌عنوان یک فرد خبره و پیشکسوت سیاسی، دیپلمات و رزمنده و کسی که در جبهه مقاومت، عمری را طی کرده بود به‌عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن فعالیت خود را آغاز کرد.

سردار فدوی ادامه داد: او در جایی که بالاترین مظلومیت، ظلم و شرارت آمریکایی‌ها و هم‌پیمانانش وجود داشت، تلاش کرد تا به‌عنوان یک دیپلمات ندای مظلومیت مردم یمن و نیز جنایت آمریکایی‌ها و همپیمانان آن‌ها در این کشور را به مردم سایر کشورها برساند.

وی با اشاره به ابتلای شهید ایرلو به کرونا گفت: آمریکایی‌ها و هم‌پیمانانش در این زمینه هم جنایت و شرارت را به اوج خود رساندند. انتقال یک دیپلمات که بیمار شده بود، به بیمارستان یک امر بدیهی بود ولی آنها در این موضوع هم تعلل کردند و زمانی به ایران منتقل شد از زمان ابتلای وی به کرونا مدت زیادی گذشته بود و  به همین جهت پزشکان نتوانستند برای وی کاری انجام دهند و ایرلو به شهادت رسید.

جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: ایرلو در زمان‌ دفاع مقدس هم دچار مجروحیت‌های متعددی شده بود که آثار این مجروحیت‌ها و بیماری کرونا بر او اثر گذاشت و موجب شد تا درمان وی نتیجه‌بخش نباشد.

سردار فدوی یادآورشد: نزدیک‌ ‌۴۳ سال است که جبهه شیطان و استکبار به انقلاب اسلامی حمله کرده است آنها فکر کردند با این توطئه و حملات انقلاب اسلامی ایران تداوم نخواهد داشت اما ما چند روز  دیگر ۴۳ سالگی انقلاب را جشن می‌گیریم.

 جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: دلدادگان انقلاب اسلامی با اخلاص و تا جایی که جان دارند، پای کار هستند چون مطمئن هستند وعده خداوند در حمایت از پیروان خود محقق می‌شود و البته این را هم می دانند که شهدا در بلندترین و معتبرترین ‌جایگاه قرار دارند.

وی یادآورشد: ما از نظر توانمندی مادی قابل مقایسه با دشمنان نیستیم‌ ولی از نظر نتایج موفق بودیم چون خداوند فرموده چنانچه به دستورات من توجه کنید، نمی‌گذارم در بن بست بمانید. 

سردار فدوی با اشاره به هفت سال جنگ و تهاجم علیه مردم یمن گفت: جبهه استکبار در برابر مقاومت مردم ‌یمن مستاصل شده و امروز آنها التماس می کنند تا با آبرومندی از آنجا خارج شوند.

وی افزود: در چنین شرایطی وقتی سفیر ایران ‌بواسطه ابتلا به کرونا بیمار شده بود، در انتقال سفیر ایران به بیمارستان اخلال ایجاد کردند و نگذاشتند تا به ایران منتقل شود تا روند درمان وی‌ سریع آغاز شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: ایرلو و خانواده شهید امروز در راه خدا گام برداشتند و به آنچه خدا وعده داده بود، رسیدند. شهدا در مرتبه بالایی پیش خدا قرار دارند که حتی به تصور ما هم خطور نمی‌کند.

وی با اشاره به شناخت خود از شهید ایرلو گفت: روزهای آخر که به عنوان سفیر جمهوری اسلامی به یمن می‌رفت با  آرامشی می‌رفت که سال‌های طولانی از او به یاد دارم و حتی این آرامش با قوت بیشتر همراه بود. زمانی هم که رفت حتی یک روز هم  مرخصی نیامد چرا که محاصره جهانی در عمل امکان تردد را حتی برای دیپلمات‌ها و سفرا  فراهم نمی‌کرد.

سردار فدوی گفت: حتی زمانی که ایرلو  در معرض کرونا قرار گرفت و نیازمند مواظبت‌ بیشتر بود، در انتقال ایشان کارشکنی‌ شد و خیلی دیر به ایران رسید و پزشکان نتوانستند کاری برایش انجام دهند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه یمن‌ با وجود قرار داشتن در محاصره به پیروزی رسید، گفت: ما باید از دین و انقلاب اسلامی مواظبت ‌کنیم‌ ‌و تلاش کنیم تا همچنان در حزب خدا باقی بمانیم چون خداوند است که نتایج را مشخص می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه در ۴۲ سالی که از عمر انقلاب اسلامی ‌در ایران می‌گذرد،جبهه باطل یک بار هم نتوانسته در برابر انقلاب به پیروزی قطعی برسد، گفت: فرزندان شهید ایرلو همانند پدر بزرگوارشان این راه وی ادامه می‌دهند و همه دلدادگان انقلاب اسلامی در ایران امیدواریم بتوانیم تکالیفمان را در این زمینه انجام دهیم.


ت ت
کدخبر: 55784 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها