حضور پنج قاضی جدید در مجتمع جرائم اقتصادی

رییس کل دادگستری استان تهران با اعلام حضور پنج تن از قضات جدید در مجتمع رسیدگی به جرائم اقتصادی گفت: فرآیند رسیدگی به پرونده‌های این مجتمع در یک مسیر مناسب تر و در عین حال با دقت و سرعت بیشتر صورت می پذیرد.

حضور پنج قاضی جدید در مجتمع جرائم اقتصادی

به گزارش منیبان، سه روز پس از نشست رییس کل دادگستری استان تهران با قضات مجتمع ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی،  صبح امروز دادگاه رسیدگی به اتهامات شهردار و اعضای شورای شهر لواسانات برگزار شد.

القاصی مهر  رییس کل دادگستری استان تهران  با اعلام حضور پنج تن از قضات جدید در مجتمع جرائم اقتصادی گفت: فرآیند رسیدگی به پرونده‌های این مجتمع در یک مسیر مناسب تر و در عین حال با دقت و سرعت بیشتر صورت  می پذیرد.

القاصی مهر افزود:  عزم قوه قضاییه خصوصاً ریاست معزز قوه بر آن است که با مفسدین نظام و مخلین در نظام اقتصادی و ارزی کشور بدون اغماض و با رعایت کامل موازین قانونی برخورد شود و آنچه که در این رسیدگی حائز اهمیت است، اینکه به صورت تخصصی به پرونده ها و جرائم رسیدگی می‌شود.

در پرونده شهردار و شورای شهر لواسانات به اتهامات ۵۱ نفر از جمله شهردار، اعضای شورای شهر برخی از کارمندان شهرداری و پیمانکاران توسط دادگاه کیفری یک استان تهران رسیدگی می شود.

 


ت ت
کدخبر: 58218 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      • عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت: مماشات بایدن و سران اروپا در قبال جنایات نتانیاهو در غزه و لبنان و ادامه این روند…