حجت الاسلام والمسلمین مرتضی جوادی آملی:

بسیاری با راهبرد صلح در منطقه هاشمی رفسنجانی مخالفت می کنند

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی جوادی آملی گفت: یکی از راهبردهای اصلی آیت‌الله هاشمی موضوع صلح در‌ منطقه بود که اتفاق بسیار مبارکی است و برکات فراوانی را برای نظام نیز به همراه دارد متاسفانه هم اکنون بسیاری با این راهبرد بزرگ و صحیح، مخالفت می‌کنند.

بسیاری با راهبرد صلح در منطقه هاشمی رفسنجانی مخالفت می کنند

به گزارش منیبان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی جوادی آملی در مراسم پنجمین سالگرد رحلت آیت الله هاشمی که در کافه خبر کلاب‌هاوس برگزار شد، گفت: صحبت‌های فراوانی در رابطه مواضع فکری آیت‌الله هاشمی مطرح شده و نظرات ایشان  نیز که نظراتی عمیق و ژرف بوده هم در سطوح گسترده و در درون جامعه مطرح شده است که نیاز است در خصوص این مواضع بازهم به گفت‌وگو نشست و درباره با آن صحبت کرد.

او افزود: ما امروز نیاز به سیاستی همچون سیاست‌های آیت‌الله هاشمی داریم که همواره بر آن اسرار داشتند چنین سیاستی منجر به بازشدن مسیر جامعه و نظام به صورت درست و صحیح خواهد شد.

او افزود: یکی از موضوعاتی که آیت‌الله هاشمی بر آن تاکید داشتند، موضوع وفاق ملی بود، وفاقی که سرمایه اصلی کشور ماست. وفاقی که اکنون نظام اسلامی و همچنین جامعه اسلامی به شدت به آن احتیاج دارد و بسیار مورد اسیب واقع شده است. چنین توافق کلی که همواره یک نظام به آن به عنوان سرمایه نگاه می کند را متاسفانه در کشور نداریم.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی جوادی آملی بیان کرد: یکی از راهبردهای اصلی آیت‌الله هاشمی موضوع صلح در‌ منطقه بود که اتفاق بسیار مبارکی است  و برکات فراوانی را برای نظام نیز به همراه دارد. متاسفانه هم اکنون بسیاری با این راهبرد بزرگ و صحیح، مخالفت می‌کنند که شایسته نظام چنین مخالفت‌هایی نیست. باید دانست هر‌مسئله ای که در جهت صلح منطقه‌ای باشد را باید محترم دانست.

ت ت
کدخبر: 59559 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها