یک روزنامه نگار تشریح کرد؛

چرا رهبری گفتند اندیشه های احمدی نژاد به من نزدیکتر از هاشمی است؟

یک روزنامه نگار گفت: چه اتفاقی موجب شد که رهبری گفتند اندیشه های آقای احمدی نژاد به من نزدیکتر از آقای هاشمی است؟ چه متغیری باعث می‌شود یک رفاقت نیم قرنِ به هر دلیلی آسیب ببیند یا در حد گذشته نباشد؟ ما باید فهم بهتری از مناسبات پشت پرده و رفاقت های تاریخی به مردم منتقل کنیم.

چرا رهبری گفتند اندیشه های احمدی نژاد به من نزدیکتر از  هاشمی است؟

به گزارش منیبان، شمس الواعظین، روزنامه نگار پیشکسوت، در مراسم پنجمین سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی که در کافه خبر کلاب‌هاوس برگزار شد، گفت: ما دو شخصیت داریم که به لحاظ تاریخی بسیار پرسابقه هستند، آیت الله خامنه ای و آیت الله رفسنجانی که از جوانی با یکدیگر آشنا هستند و تا زمان رحلت آیت الله رفسنجانی حدود نیم قرن با یکدیگر دوست بودند و رفت و آمد خانوادگی داشتند.

او افزود: چه اتفاقی موجب شد که رهبری گفتند اندیشه های آقای احمدی نژاد به من نزدیکتر از آقای هاشمی است؟ چه متغیری باعث می‌شود یک رفاقت نیم قرنِ به هر دلیلی آسیب ببیند یا در حد گذشته نباشد؟ ما باید فهم بهتری از مناسبات پشت پرده و رفاقت های تاریخی به مردم منتقل کنیم چرا که ممکن است یک عده ای فرصت طلبانه برای حاد کردن ماجرا وارد شوند و خطوط قرمز نانوشته ای ایجاد کنند که رفاقت های نیم قرنِ به این سادگی و با ظهور شخصیتی چون محمود احمدی نژاد، آسیب ببیند. 

این روزنامه نگار تاکید کرد: بنده اطلاع دقیقی ندارم از اینکه واقعا امام وعده سوگند گرفته بودند که این دو دوست نزدیک به یکدیگر اختلاف پیدا نکنند یا خیر ولی درهرحال اگر ما بتوانیم جوانب گوناگون را بررسی و به اطلاع مردم برسانیم به نفع بُعد سیاسی کشورمان حرکت کرده‌ایم.

ت ت
کدخبر: 59562 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها