اسرائیل به کرانه باختری حمله کرد

منابع خبری از یورش ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان اسرائیلی به مناطق مختلف کرانه باختری و بازداشت چند فلسطینی خبر دادند. در همین حال، اهالی نقب اقدام به تحصن در اعتراض به مصادره اراضی خود توسط صهیونیست‌ها کردند.

اسرائیل به کرانه باختری حمله کرد

به گزارش مُنیبان از عربی۲۱، نیروهای رژیم صهیونیستی صبح امروز (سه‌شنبه)، عملیات یورش‌ و دستگیری‌ را در مناطق مختلف کرانه باختری انجام دادند.

منابع خبری اعلام کردند که در شهر "تولکرم"، نیروهای رژیم صهیونیستی به خانه "رأفت ناصیف" یکی از رهبران حماس یورش بردند، مبالغی از پول او را به سرقت برده و او را تهدید به دستگیری مجدد کردند.

نظامیان صهیونیستی همچنین یک اسیر آزاده را در شمال رام‌الله بازداشت کردند.

همزمان با حمله نیروهای رژیم صهیونیستی، شهرک نشینان تندرو به اماکن مقدس و دینی اسلامی در شهرک "عورتا" در جنوب شرقی نابلس یورش بردند.

غسان دغلس، مسئول پرونده شهرک‌سازی در شمال کرانه باختری در این باره گفت که صدها شهرک‌نشین با حمایت ارتش به شهر"عورتا" یورش بردند که منجر به شکل‌گیریی درگیری در این منطقه شد.

وی گزارش داد که شهرک نشینان به ادای مناسک تلمودی خود در اماکن دینی این منطقه پرداختند.

در همین حال، شهروندان فلسطینی صبح امروز در اعتراض به تصرف ارضی خود توسط صهیونیست‌ها در روستاهای دست به تحصن زدند.

این تحصن‌ها پس از آن انجام شد که بولدوزرهای رژیم صهیونیستی برای دومین روز اقدام به تخریب اراضی کشاورزی فلسطینی‌ها کردند.

همچنین منابع گزارش دادند که نیروهای پلیس اسرائیل چادر تحصن کنندگان  را تخریب و از ورود شهروندان فلسطینی به زمین‌هایشان جلوگیری کردند.


ت ت
کدخبر: 59918 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها