نماینده مردم تربت‌جام در مجلس:

به دولت اخطار می‌دهم که مجلس باید از محتوای هرگونه قرارداد اطلاع داشته باشد

نماینده مردم تربت‌جام در مجلس گفت: براساس اصول 77 و 125 قانون اساسی به دولت اخطار می دهم که مجلس باید از محتوای هرگونه مقابله نامه، قرارداد، تعهد و سندی که حق تکلیفی برای ایران دارد آگاه شود. ما برای حمایت از نظام و دولت به این شفافیت نیاز داریم.

به دولت اخطار می‌دهم که مجلس باید از محتوای هرگونه قرارداد اطلاع داشته باشد

به گزارش منیبان، جلیل رحیمی جهان آبادی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: به نظر بنده همانند سایر همکاران حمایت از سیاست خارجی در نگاه به شرق، توازن و کاهش فشارهای غربی کاملا لازم است اما براساس اصول 77 و 125 قانون اساسی به دولت اخطار می دهم که مجلس باید از محتوای هرگونه مقابله نامه، قرارداد، تعهد و سندی که حق تکلیفی برای ایران دارد آگاه شود. ما برای حمایت از نظام و دولت به این شفافیت نیاز داریم.

نماینده مردم تربت‌جام و تایباد و باخرز و صالح آباد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وزیر جهاد کشاورزی تامین خوراک دام برای دامداران سنتی حوزه انتخابیه بنده به سختی انجام می شود، عمده درآمد مردم ما از راه دامداری است.

وی گفت: وزیر نیرو برای مهار آب های مرزی و عدم خروج این آب ها از کشور هیچ اقدامی انجام نمی دهد، با وجود همه تذکرات و صحبت ها در باران اخیر علاوه بر خسارت بر مردم میلیون ها مترمکعب آب از کشور خارج و به افغانستان سرازیر شد.

علی نیک زادثمرین نایب رئیس مجلس تاکید کرد: اگر قرارداد شود حتما باید به مجلس بیاید.

ت ت
کدخبر: 62987 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها