در لیبی؛

داعش حمله کرد/ 3 نفر کشته و یک زخمی بر جای ماندند

شورای ریاست جمهوری لیبی حمله "داعش" به یک گشت امنیتی در منطقه جبل عصیده که منجر به کشته شدن 3 تن از اعضای "گردان شهدای أم الأرانب" شد، را محکوم کرد.

داعش حمله کرد/ 3 نفر کشته و یک زخمی بر جای ماندند

به گزارش مُنیبان، شورای ریاست جمهوری حمله وحشیانه "داعش" که جان شماری از فرزندان کشور، که در راه دفاع از خاک و ناموس جان باختند، را محکوم کرد.

عناصر داعش یک گشت از «گردان شهدای أم الأرانب» را در منطقه عصیده در نزدیکی شهر قطرون در جنوب غربی لیبی هدف قرار دادند که بر اساس بیانیه های رسمی، سه نیروی امنیتی و چهار تن دیگر از این سازمان تروریستی کشته شدند.

شورا از کشورهای همسایه و جامعه بین المللی خواست تا "تعهدات خود و آنچه روابط همسایگی و توافقات بین المللی مستلرم أن است را در مبارزه با تروریسم و ​​ریشه کن کردن آن، اجرا کنند."

وزارت کشور لیبی در بیانیه‌ای اعلام کرد: درگیری‌ها بین نیروهای امنیتی و سازمان تروریستی پس از آن رخ داد که اعضای این سازمان یک گشت امنیتی متعلق به گردان «شهدای أم الأرانب» را هدف قرار دادند.

این بیانیه "موفقیت گشت های امنیتی با حمایت نیروهای پشتیبان در از بین بردن چهار عنصر سازمان و از بین بردن سازوکارهای آنها را مورد تاکید قرار داد."

علاوه بر این، یکی از اعضای داعش که در جریان این درگیری ها مجروح شده بود توسط نیروهای امنیتی دستگیر شد.


ت ت
کدخبر: 63848 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها